Wegvallen verbinding na wisselen van account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan85

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Berichten
160
goedenavond!!!

ik heb vanalles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Ik zit met het volgende probleem:
Stel ik maak in mijn profiel verbinding met internet via een inbel-adslverbinding (alcatel speedtouch connection). Zodra ik verbinding heb met het internet en ik wil overschakelen naar het account van een andere gebruiker valt de verbinding steeds weg. Dan heb ik het over 'andere gebruiker' en niet afmelden. Eerst was dit niet het geval. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

alvast bedankt!
 
Op breekpunt staat het volgende:

Houdt uw internetverbinding in stand bij wisselen van gebruiker

Wanneer u binnen Windows XP gebruik maakt van de optie om snel te schakelen tussen verschillende gebruikersaccounts krijgt u standaard de melding of uw internet- of andere
inbelverbinding moet worden beëindigd. Wanneer u wilt dat deze verbinding altijd beschikbaar blijft voor meerdere gebruikers kunt u in het register een sleutel toevoegen.

Klik op START en type bij uitvoeren REGEDIT, de register-editor opent zich.
Navigeer naar de volgende sleutel:

HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon

Klik met rechts op een lege plek in het rechtervenster en kies nieuw--->tekenreekswaarde

Noem deze waarde KeepRasConnections

Dubbelklik vervolgens op deze nieuwe waarde en in het waardegegevens venster typt u 1

Wees voorzichtig bij het werken in het register en doe niets anders dan hierboven omschreven
 
super!!! hij doet het weer.

sorry voor de late reactie!!!

Bedankt!
 
Tja, werkt bij mij niet helaas

Hoi, ik zit met bijna hetzelfde probleem maar deze oplossing werkt niet bij me.
Ik heb eerder de indruk dat er een beveiliging dwarsligt, want een andere gebruiker kan niet op het internet terwijl er wel een verbinding is. Ik heb al gekeken naar de site van Outpost en Avast, maar kan geen oplossing vinden daar.

Wie weet nog een andere manier?

Thnxs:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan