Sinds 2 dagen krijg ik geen verbinding meer met het internet.
Ik heb @home kabel.
Na gebeld te hebben met de helpdesk ben ik er nog steeds niet uit.
Zij hebben de verbinding tot aa de modem gecontrolleerd en die is goed. De verbinding tuusen de pc en modem is ook ok, kun je ook zien aan een lampje op de modem. Ik krijg alleen geen goed IP adres toegewezen, zelfs met een vast IP adres van de provider kom ik het net niet op. Ik heb de netwerkkaart al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. De virusscanner verwijderd maar nix helpt.
Volgens de helpdesk moet ik windows maar opnieuw installeren omdat resten van een virusscanner of firewal de verbinding blokkeren. Ik vind dit een volledig *** antwoord aangezien de windows installatie een maand oud is en er geen rare dingen zijn gebeurd sinds die tijd. Dus geen vage software geinstalleerd of zo.
Wie weet raad???? want van @home kan ik dus nix verwachten.
Ik heb @home kabel.
Na gebeld te hebben met de helpdesk ben ik er nog steeds niet uit.
Zij hebben de verbinding tot aa de modem gecontrolleerd en die is goed. De verbinding tuusen de pc en modem is ook ok, kun je ook zien aan een lampje op de modem. Ik krijg alleen geen goed IP adres toegewezen, zelfs met een vast IP adres van de provider kom ik het net niet op. Ik heb de netwerkkaart al verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. De virusscanner verwijderd maar nix helpt.
Volgens de helpdesk moet ik windows maar opnieuw installeren omdat resten van een virusscanner of firewal de verbinding blokkeren. Ik vind dit een volledig *** antwoord aangezien de windows installatie een maand oud is en er geen rare dingen zijn gebeurd sinds die tijd. Dus geen vage software geinstalleerd of zo.
Wie weet raad???? want van @home kan ik dus nix verwachten.