Ik heb een probleem.. Mijn pc is ten eerste ontzettend sloom, en ik heb er maar 9,5 GB op staan. Ja ik weet wat jullie denken
Wat ik zo vreemd vind, is dat er bijna niks opstaat, maar hij toch weergeeft hij dat hij 75% gebruikt van mijn harde schijf. Ik gebruik windows XP.
Programma's die in Program Files staan:
- Live messenger
- Microsoft office 2003(word, exel, picture manager, powerpoint en verdere hulpprogramma's)
- Avast antivirus
- Quicktime
- Java
- Logitech
- Adobe
- DIFX (?)
- Internet explorer
- Messenger
- Microsoft Frontpage (?)
- Microsoft.net (?)
- Moviemaker
- MSN gamingzone (?)
- Netmeeting (?)
- Online services (?)
- Outlook express (gebruik ik nooit)(?)
- Trymedia (?)
- Windows Media Connect 2 (?)
- Windows Media Player
- Windows NT (?)
- xerox (?)
Ik zou graag van de dikgedrukte programma's met een vraagteken willen weten of ik ze kan verwijderen en waar ze voor zijn. Mijn broertje heeft een tijd terug spelletjes gespeeld, maar die heb ik er allemaal afgegooid. Kan het bijvoorbeeld zijn dat hier restanten op de computer zijn gebleven? Alvast ontzettend bedankt!
Groetjs

Programma's die in Program Files staan:
- Live messenger
- Microsoft office 2003(word, exel, picture manager, powerpoint en verdere hulpprogramma's)
- Avast antivirus
- Quicktime
- Java
- Logitech
- Adobe
- DIFX (?)
- Internet explorer
- Messenger
- Microsoft Frontpage (?)
- Microsoft.net (?)
- Moviemaker
- MSN gamingzone (?)
- Netmeeting (?)
- Online services (?)
- Outlook express (gebruik ik nooit)(?)
- Trymedia (?)
- Windows Media Connect 2 (?)
- Windows Media Player
- Windows NT (?)
- xerox (?)
Ik zou graag van de dikgedrukte programma's met een vraagteken willen weten of ik ze kan verwijderen en waar ze voor zijn. Mijn broertje heeft een tijd terug spelletjes gespeeld, maar die heb ik er allemaal afgegooid. Kan het bijvoorbeeld zijn dat hier restanten op de computer zijn gebleven? Alvast ontzettend bedankt!
Groetjs