wel email, geen IE-verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

eger

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
Berichten
71
Hallo,

Ik heb m'n pc afgekoppeld gehad i.v.m. verbouwinkje en weer aangesloten, maar nu kom ik niet meer op internet, wel met m'n andere pc's via dezelfde modem, dus het ligrt echt aan die ene pc's.
Mailen kan ik wel.
Als ik de ie open wordt er lang gezocht en krijg ik het het maar zeer traag afgesloten.
Bij de processen in taakbeheer(C+alt+del) neemt is er rond de 60.000kb aan activiteit van ie gaande.
Hoe kom ik weer op internet?
 
staat offline werken misschien aan?

In Internet explorer:

- Bestand
- Offline werken

Als daar een vinkje bij staat, dan staat deze dus aan.
 
killermenace zei:
staat offline werken misschien aan?

In Internet explorer:

- Bestand
- Offline werken

Als daar een vinkje bij staat, dan staat deze dus aan.

ik kom in het ie scherm, maar daar blijf ik in hangen (zandloper), dus daar kan ik geen bestand openen, kan ik dat nog elders zien?

groeten,

eger
 
en jozo zijn oplossing heb je ook al gedaan?
 
puppie zei:
en jozo zijn oplossing heb je ook al gedaan?


eger zei:
probleem blijft. ik heb ook ntreg optimizer daarvoor al gedaan.
Ik vermoed dat er ergens een foute instelling is maar hoe check ik dat ?
Ik heb een lan verbinding en laat de instellingen van ie automatisch overnemen.

groeten,

eger


:)
 
windows xp neem ik aan.
Toevallig aan het updaten geweest voor het probleem.
Gebruik je de firewal van xp of heb je een andere ingebruik...zo ja vertel dan eens welk merk.
 
puppie zei:
windows xp neem ik aan.
Toevallig aan het updaten geweest voor het probleem.
Gebruik je de firewal van xp of heb je een andere ingebruik...zo ja vertel dan eens welk merk.

xp home edition.
ik werk met mcafee firewall en antivirus, updaten antivirus lukte wel zowel voor als na het probleem.
ik heb ook de firewall uitgezet en toen ie proberen te starten, werkte ook niet; dus firewall maar weer aangezet.
 
in ie al eens alle cookies en bestanden verwijderd.
al een scan gedaan naar spyware.
 
puppie zei:
in ie al eens alle cookies en bestanden verwijderd.
al een scan gedaan naar spyware.

ja en ja; hitman pro gedraaid,welke gwoon z'n bestanden van internet kan halen!!!, geen spywaremeldingen o.i.d..Het vreemde is dus dat ik voor de afkoppeling geen problemen had met de verbinding en nadien wel, de stroom is overigens even helemaal van de PC afgeweest, maar zou dat uitmaken?Ik heb ook nog systeemherstel gadaan, maakte ook niet uit, jammer
 
Laatst bewerkt:
eger zei:
ja en ja; hitman pro gedraaid,welke gwoon z'n bestanden van internet kan halen!!!, geen spywaremeldingen o.i.d..Het vreemde is dus dat ik voor de afkoppeling geen problemen had met de verbinding en nadien wel, de stroom is overigens even helemaal van de PC afgeweest, maar zou dat uitmaken?Ik heb ook nog systeemherstel gadaan, maakte ook niet uit, jammer

Zou het een oplossing kunnen zijn om IE opnieuw over de oude te installeren? of heeft dat risico's?
 

Ik heb een wanadoo livebox die op zich prima werkt met andere pc's, alleen met deze pc niet, ik heb in automatische config. instellingen automatisch overnemen aangevinkt en werk geen proxyserver aangevinkt; een en ander heb ik ook al gewisseld, maar geen resultaat.Is iesetup opnieuw uitvoeren een optie?
 
Eger,
gebruik jij een livebox??????????
Hoeveel pc's zijn daar op aangesloten en hoe heb je dat gedaan.
met welke kabels is de spanning van delivebox geweest.
Is het de eerste pc op de livebox of de tweede of derde.

Doe op alle computers eens een ipconfig en vertel de interne ip adressen eens.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig ben ik eeen stap verder.
Ik kan op de andere accounts in xp wel op internet,(had ik eerder nog niet eens geprobeerd) alleen via m'n eigen account niet, ik ben overigens hoofdaccount met alle rechten. Hopelijk weet iemand nu een antwoord,!?

groeten,

Eger
 
Hallo,

Gelukkig heb ik weer internet via m'n'eigen account; de oplossing vond ik in de IE-bestanden op de hd; daar zit een exe-bestand genaamd íedw.exe (IE crash detection); één keer dubbelklikken en IE was weer aan de praat; goed om te onthouden , bedankt voor het meedenken allemaal!

groeten,

Eger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan