wel verbinding maar geen internettoegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evaaat

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Sinds een klein jaar heb ik een Sony Vaio en geen problemen gehad met het internet..

tot een maand geleden.. Ik heb wel gewoon verbinding met het internet, maar geen toegang.. (ofzoiets.. ben ook niet heel technisch.. :confused:)

het is niet zo dat het de hele tijd zo is, maar na 5 a 10 minuten valt het internet dus weg en heb ik geen toegang meer..

iemand een oplossing? want dit is echt heel verveling..

alvastbedankt!

Wordt er ook een uitroepteken gegeven bij het icoontje van de draadloze verbinding?

Verder: ben je veranderd van virusscanner en/of firewall? misschien dat daar een probleem ligt.

Jeps, geel icoontje.. En staat bij kein Internetzugriff.. ofwel.. geen internettoegang.. Duitse laptop.. ;)

Maar, zover ik weet heb ik geen virusscanner of firewall veranderd.. Maar het aparte vind ik, is dat ik voor een tijdje wel gewoon verbinding heb.. en dus gewoon kan internetten, en dat ik eruit gegooid word, dus opeens geen toegang meer heb, en na een tijdje, weer kan internetten..

en terugzetten naar datum via systeemherstel toen alles nog werkte een optie????

Dat zou inderdaad een goede optie zijn.. Kan zijn dat het een update was...

Alleen.. Hoe doe je dat? :confused:

even zoeken bij helpfunctie naar systeemherstelpunt, is per windwows versie iets verschillend. Normaal gesproken maakt windows standaard een herstelpunt aan bij installatie programma en/of update.
Dan kiezen voor optie eerder herstelpunt of iets dergelijks en dan voor de datum kiezen wanneer alles nog goed werkte.

succes

Ik heb het geprobeerd! Nu maar afwachten.. Kon alleen maar 2 weken terug, weet niet meer precies wanneer het begon, dus hopelijk genoeg!

Bedankt, en als het niet werkt, laat ik het nog wel weten :)

Oeps... Nu kan ik helemaal geen verbinding meer maken met internet... Oeps...

het wordt steeds spannender, normaal gesproken na een update driver/programma/windows wil het nog eens gebeuren dat er iets onverwachts gebeurd vandaar optie van systeemherstel.
Dan speelt het probleem al veel langer dus en je kan altijd weer terug naar de 5/10 minuten periode via dezelfde hersteloptie. Heb toch de indruk dat er iets anders aan de hand is.

Welke versie windows en wat meer gegevens vermelden zoals draadloos/vast en welke kaarten etc dan kunnen meerdere mensen meedenken voor een oplossing

Ik heb uiteindelijk weer hersteld en ik heb weer internet.. Tot nu toe heb ik geen problemen meer gehad met internet.. Maar even afwachten dan!

Iig bedankt iedereen! Mocht het probleem weer opduiken zal ik alle gegevens vermelden! Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan