welk brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

1marcel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Beste helpers,

Welk dvd/cd brandprogramma is het beste te gebruiken voor een senior comp gebruiker¿

Het moet niet teveel poespas hebben, vriendelijk in gebruik, en tja nog goed werken ook....

Zelf heb ik Nero 5.5 maar daar zit geen dvd brandoptie op, en ben bang dat Nero iet wat te ingewikkeld is voor hem.

ben benieuwd naar de reacties.

Gr. Marcel

Nero 6.6 en laten gebruiken via nero smartstart.
Daar kan je de meest gebruikte toepassingen van nero in een groep "favorieten" zetten.
Da's betrekkelijk eenvoudig hoor.

Greetz : Jeroen.

Dat is inderdaad een idee Jeroen,

Aangezien ik alleen Nero ken , en deze smartstart ook ken , zou dit een oplossing kunnen zijn.

Andere proggie,s ken ik niet misschien dat iemand daar ook nog suggesties voor heeft.

gr. Marcel

Yeetje 1Marcel. Als jij je al senior gebruiker voelt, hoe moeten dan die andere 100.000 gebruikers van helpmij zich voelen die onder jouw jaartal liggen!!!! Groet

@Bazar: "en ben bang dat Nero iet wat te ingewikkeld is voor hem." --> ik denk dat het niet over Marcel1 zelf gaat.

Verder ben ik helemaal akkoord met het voorstel over nero 6.

Is een leuk programma waarbij alles netjes wordt voorgesteld en je stapjes naar het branden toe werkt. En ditalles nog eens in het Nederlands.

James:)

Ik ga voor Nero 6 die in mijn ogen vrij simpel is.

Alternatief: Easy CD Creator.

Beiden met een soort hoofdmenu waar je keuzeopties hebt; wat het zoeken vergemakkelijkt.

Goed gelezen,, gaat hier niet overmezelf, maar over een senior die de mogelijkheden van comp gebruik verder wil ontdekken.

Omdat ik zelf Nero gebruik en geen andere proggies, heb ik deze vraag gesteld .

Maar uit de antwoorden nu, zal ik hem Nero voorstellen en als het in Nederlands is geeft dat een reden te meer.

Iedergeval bedankt voor de reacties..

Gr. Marcel

Het is er in het Nederlands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan