Welk email programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

arie2507

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2001
Hallo,
wie kan mij adviseren.
Ik ben momenteel met windows live mail aan het werken, maar ik vind het een GRUWEL programma.
Ik heb maanden geprobeerd me eraan over te geven maar ik blijf het een walgelijk onoverzichtelijk geheel vinden.
Ik zou eigenlijk zoiets als outlook express terug willen, maar ja in combinatie met windows7 is helaas niet haalbaar.

Wie kan mij een programma aanbevelen met een zelfde soort uiterlijk als outlook express.
Ik zie wat minder dan een doorsnee nederlander dus contrast is voor mij belangrijk.

alvast bedankt voor de reacties.
:mad:

Tja, ook ik vind live mail niet om aan te zien, laat staan om ermee te werken.
Outlook en outlook express toont voor mij weer futloos.
Ik gebruik nu al jaren met veel plezier incredimail.

Hoi,
het zelfde uiterlijk als outlook express dat zal moeilik worden denk ik.
Wat ik je wel kan aanbevelen is een Gmail-account van Google dat ik zelf al vele jaren gebruik.
Voordelen:
7561 MB gratis opslagruimte, kom daarmee maar eens bij je provider aan!
Altijd, vanaf iedere pc met internetverbinding, toegang tot je mail.
Géén foutberichten van "server niet bereikbaar foutcode huppeldepup" o.i.d.
De mails worden op de server van Google opgeslagen en niet op je pc.
Zo ook je contactpersonen, je hoeft niet meer na te denken (wat de meeste mensen vergeten) om daar een back-up van te maken.
Crasht je pc, wat niet te hopen is, kun je gewoon je mails verder lezen via een andere pc.
Nooit meer spam, het beste spamfilter ooit (volgens mij dan).
Verander je van provider dan hoef je geen moeilijke instellingen in te voeren om je mail gewoon verder te kunnen lezen, zonder dat je van mailadres hoeft te veranderen en al je kennissen opnieuw op de hoogte moet stellen van je zoveelste nieuwe e-mailadres.
Je kunt ook je account van Live Mail importeren incl. de contactpersonen naar je google-account, dus je hoeft Live Mail zelfs niet meer open te maken.
Maar er zijn ook nog andere gratis mailprogramma's zoals Thunderbird b.v.

Hoi,

@Arie, heb je ook WLM versie 2011 al geprobeerd?
Ik gebruik zowel Outlook áls WLM.
De eerste omdat hij synchroniseert met mijn PDA en voor mailmerge en data-uitwisseling met andere MsOffice-onderdelen.
En de laatste om niet meerdere mail-accounts in Outlook onder te brengen. Ik vind WLM daar juist 'handiger' in ..... ;)

Het zal duidelijk zijn de Mik in zijn reactie een aantal zaken door elkaar haalt: e-mailaccounts en een mailprogramma op je computer. WLM ként geen 'eigen' account, dus hij zal bedoelen een mailaccount bij Live of Hotmail (net zoals Gmail dus ....)

hoi mensen,
bedankt voor het meedenken.
Ik snap de strekking van Mik en daar kan ik deels mee vooruit. Incredimail ben ik geen fan van, maar zit wel leuk in elkaar.
Die thunderbird lijkt me meer in de richting komen. ik ben nogal op verschillende fronten bezig waardoor ik ook verschillende mailadressen nodig heb. Voorheen kwamen de mailtjes in de gewenste map, maar bij WLM is dat voor mij een crime. Het kan wel maar te beperkt.

Blijft voor MIJ staan dat windows live mail net als vista een flop is.

Toch bedankt ik ga eerst eens met thunderbird aan de gang. ik laat het hier weten als ik een goed alternatief heb.

Succes met jullie goede werk verder.
Arie250713
PS. (Mik) volgens mij was jij de buurman van André. (haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan