Welk moederbord zou jij kiezen?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter cage
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, cage opent constant nieuwe threads bij elke klein vraagje..

En R. vink, als het ene moederbord 10 euro goedkoper is en overal 1 % sneller, dan vind ik het logisch dat je voor dat mobo gaat ;)

ja sorry daarvoor maar dat komt omdat ik vanmiddag 1 wou kopen en niemand ooit reageerde opmijn post dus daarom zo sorry daarvoor!

Geplaatst door cage
ja sorry daarvoor maar dat komt omdat ik vanmiddag 1 wou kopen en niemand ooit reageerde opmijn post dus daarom zo sorry daarvoor!

Niet iedereen kan klaar staan om te reageren. Naast Helpmij heeft iedereen ook een normaal leven.

Wat je nu doet, is gewoon weer een vraag stellen over welk moederbord aan te bevelen is, terwijl je gisteren ook al zo'n vraag hierover hebt gesteld.

Hier heb ik jou uitgebreid meegeholpen. Nu zou ik dus mijn advies HIER weer moeten plaatsen....

Dit is je 1e vraag over welk moederbord waar et mee begon:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=119889&perpage=20&pagenumber=1

ja maar ik zat erzo mee
je kan het maar 1 keer uitgeven en wou het gewoon weten van wat meer mensen
maar ja iedereen heeft een andere mening
dus voor mij word het moeilijk kiezen zo
want ik ben echt een leek op dit gebied
en ik wil hem vanmiddag halen (als het goed is)
dus moest de puntjes ff op de I zetten!

Geplaatst door cage
ja maar ik zat erzo mee
je kan het maar 1 keer uitgeven en wou het gewoon weten van wat meer mensen
maar ja iedereen heeft een andere mening
dus voor mij word het moeilijk kiezen zo
want ik ben echt een leek op dit gebied
en ik wil hem vanmiddag halen (als het goed is)
dus moest de puntjes ff op de I zetten!

Mijn eigen ervaringen nog een keer:

Met MSI is niks mis mee. Goeie support, stabiel en snel. Wil je meer, zoals overklokken e.d, dan kan je beter naar iets anders uitzien.

ok bedankt bij deze dan
en ik weet dan genoeg
nogmaals bedankt allemaal

vriendelijke groeten,
{Cage}

Geplaatst door Tiborv

Volgens AMD is een 2400+ te vergelijken met een Pentium 2400 (2.4 Ghz)...

Zou best kunnen dat AMD dit zegt, maar het is onzin. Ik heb een AMD Athlon 2200+ die loopt op 1800 mhz, dus de 2400 zal ongeveer op 2000 mhz lopen. Hier komt nog bij dat AMD wel een stuk warmer wordt. Ze zijn natuulijk wel een stuk goedkoper dus dat maakt alle nadelen weer minder erg

Cage,

Ik ben onder de indruk van de geduldige en goede manier waarop je geholpen/geadviseerd bent door de diverse leden van Helpmij. Nu zou ik het leuk vinden wanneer je hier straks verslag doet van de keuze die je gemaakt hebt. Dan weten ze ook waarvoor ze je geholpen hebben.

Geplaatst door blacksheep
Cage,

Ik ben onder de indruk van de geduldige en goede manier waarop je geholpen/geadviseerd bent door de diverse leden van Helpmij.

ik hoop dat daardoor nog een aantal mensen meer beslissen om verenigingslid te worden, dat zou de kers op de taart zijn.........

*Cage,

Ik ben onder de indruk van de geduldige en goede manier waarop je geholpen/geadviseerd bent door de diverse leden van Helpmij. Nu zou ik het leuk vinden wanneer je hier straks verslag doet van de keuze die je gemaakt hebt. Dan weten ze ook waarvoor ze je geholpen hebben*

krijg zon gevoel van school als je dat zegt :)
maar ik koop hem pas naar het weekend want mijn loon is nog niet gestort
en na het weeekend zijn jullie de eersten die het horen!

Voor de A7N8X gaan. Dit is het beste nForce 2-bordje op de markt, en hij kan ook een 200 MHz FSB aan. De oude bordjes met een BIOS-update, de nieuwe bordjes (die je nu kunt kopen) hebben deze niet eens nodig. Ik zou zeker voor de Asus gaan.

Overigens is de rating van de AMD's niet baseerd op de kloksnelheid van de Pentium-tegenhangers, maar wel van de oude Athlons met Thunderbird core. Een Thunderbird op 2.4 GHz zou even snel zijn als een Athlon XP 2400+.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Steve
Welke chipset heeft 'ie dan wel volgens jou?

A7Nforce8X..

En dan nog, dat vermelden ze niet eens even? Et staat niet eens op hun eigen site vermeld.

Geplaatst door Muurhond

En dan nog, dat vermelden ze niet eens even? Et staat niet eens op hun eigen site vermeld.
Zie bovenstaande links. En hoe weet je zo zeker dat het géén nForce 2 is als er niets over vermeld is :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan