Welk programma voor beginner?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, Publisher bestaat ook al heel lang hoor.
Het is Expression Web nu.....

Buh ..... ?
Het is 'gewoon' nog steeds Publisher!
Ook in MsOffice2007 heet dat écht niet anders hoor, dus je zal je wel vergissen neem ik aan.

Lees dit even, we hebben het over de opvolger van Frontpage en niet of Publisher nog steeds Publisher heet........en Publisher is niet de opvolger van Frontpage !!

http://www.fan.tv/DIGITAAL/toontext.asp?id=16066

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=261952

De opvolger van Frontpage is echt Expression Web hoor.
Publisher was er al ten tijde van Frontpage !!

Lees dit dan ook maar even:

Ook de server-side extensies binnen veilige shared hosting omgevingen zorgde voor veel problemen. De opvolger van Frontpage genaamd “Expression Web” is veel beter. De html standaarden zijn nu heilig en de validator van het W3C vind bijna geen enkele fout meer in gemaakt pagina’s.

Laatst bewerkt:

Ja ehh sorry Raymond maar niet ik, maar jij beweert dat Publisher al lang bestaat en dat het Expression Web is nu .... (zie je eigen Quote)
en ik hoef niet te worden overtuigd van de verschillen Mr. @Profpc, maar ts ......

..... en dan nog een 'vraagje' over Ms Expression Web: stel ik wil het legaal aanschaffen .... wat kóst het dan?
Ik kom prijzen tegen van meer dan 600 Euri ... en dat scheelt nogal ....

Laatst bewerkt:
Nee, ik beweer dat Expresion Web de opvolger van Frontpage is en niet van Publisher Teu !!

The Robin zei: Nu is het Publisher geworden met oog op Frontpage en toen zie ik NEE het is Expression Web geworden !!

Natuurlijk weet ik dat Expression Web geen opvolger van Publisher is want ik heb zelf Publisher 2007 op mijn PC staan.

En inderdaad bestaat Publisher al een tijdje want hij staat ook op mijn 2003 versie !! Maar dat terzijde.......

Even voor alle duidelijkheid: Expression Web is dus de opvolger van Frontpage en niet van Publisher !!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan