Welk spel RTS of RPG moet ik hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dungeon Siege is meer afgekeken van Diablo was een topspel is van blizzard, zelfde gameplay ongeveer maar dan in 3d, en dus veel mooier...

Diablo ken ik zelf niet maar ik vond de overeenkomsten tussen nox en dungeon erg overeenkomen. afgezien van het 3d gebeuren nox is nog 2d.
Dan heeft westwood (nox)het weer afgekeken van diablo :)

Dat zal best kunnen, al die spellen lijken wel op elkaar iig ;)

Geplaatst door KwarK
Dungeon Siege is meer afgekeken van Diablo was een topspel is van blizzard, zelfde gameplay ongeveer maar dan in 3d, en dus veel mooier...

Alleen had Diablo (2) tenminste nog een beetje een verhaal. Bij Dungeon Siege is die wel erg ver te zoeken.

Maar als een dom hak spel is Dungeon Siege wel erg vermakelijk.

Geplaatst door paidor22

Alleen had Diablo (2) tenminste nog een beetje een verhaal. Bij Dungeon Siege is die wel erg ver te zoeken.

Maar als een dom hak spel is Dungeon Siege wel erg vermakelijk.

Hm dungeon siege is best een mooi spel. Geen laden redelijk simpel te besturen alleen niet de sfeer van diablo ofzo. Diablo is spannender moeilijker en een beter sfeertje en op de doos van diablo staat geen Mircosoft

in het begin van deze topic..hoorde ik mesne over Settlers... maar eigenlijk is alleen settlers II + uitbreiding maar leuk.. sinds Settlers III vind ik het minder terwijl ik Settlers II helemaal gek heb gespeeld :S

Geplaatst door Keltie
in het begin van deze topic..hoorde ik mesne over Settlers... maar eigenlijk is alleen settlers II + uitbreiding maar leuk.. sinds Settlers III vind ik het minder terwijl ik Settlers II helemaal gek heb gespeeld :S

Setlers III is wel leuk. Dat wegen systeem uit setlers 2 is gellukig verdwennen en de missies zijn leker lang.

Wat ook een geinig maar wat oudere (3 jaar ofzo)game is is beast en bumpkins.

Hoi

Medal of Honor of American Army zijn goeie spelletjes

Deze behoren alleen niet tot het genre die bij deze vraag gesteld werd...

Anno 1503 is wel een leuk spelletje, beetje settlers, simcity, cultures en age of empires door elkaar ;)

K' heb anno 1503 nog niet gespeeld maar anno 1602 was een topper plus dat er wat frisse ideetjes in anno 1503 zitten. Rise of nations word ook een dikke topper en er komt een ad-on voor warcraft 3. C&C generals is ook een dikke topper die je verplicht moet chekken als je systeem dat aankan.

Devine Divinity is trouwens ook een leuk rpg spel met rpg elementen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan