welk spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
ik ben opzoek naar 2 spellen voor de pc :D

kijk soort spel al quake 3 arena is ook wel leuk zoiets alleen nieuwer maar niet echt van die starwars acties .

en ben opzoek naar een mooi schiet spel met beetje aktie erin maar ook beetje levens echt dus als je bv schiet dat je echt in de arm schiet maar ook nog eens echt het bloed ziet niet van die nep games

:rolleyes: klinkt beetje raar uitgelegt maar goed hoop dat jullie me kunnen helpen:thumb:

bedankt alvast gr mike

- Ghost Recon 1 (alle uitbreidingen)
- Soldier Of Fortune 1 & 2 (zéér veel bloed, realistisch)

hoi

ut 2004 vind ik niet zo

heb ook even de Ghost Recon screenshots bekeken niet zo vind ik haha.

Soldier Of Fortune 2 lijkt me wel een leuke dus die komt op mijn lijstje

maar is zoiets als splinter cell of rainbow niet wat?

battlefield 2 is ook niet echt wat.

sorry als het verkeerd over komt hoor;)

misschien nog meer iedeen?

bedankt alvast weer

gr mike:thumb:

Ghost Recon vind ik wel best een aanrader trouwens.
Verder misschien America's Army?
Of Call of Duty?
Splinter Cell is ook heel goed trouwens.

hoi

Call of Duty zet ik ook op me lijstje eventueel.

wie weet of:

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield een goed spel is?

wat ik dan vraag he :D

alvast bedankt gr mike:thumb:

hoi onder tussen even de demo van Soldier of Fortune 2: Double Helix preview aan spelen geweest maar er zit helemaal geen bloed bijals ik schiet vallen ze neer maar niks geen bloed kan niet de arm eraf schieten enz zoals wel op de screenshots tezien is. kan ze zelfs gewoon met mes bewerken zonder dat er wat gebeurt:D

weet iemand waardoor dat komt of is dat alleen bij de demo zo

gr mike

Waarschijnlijk de demo. Of het ligt aan de instellingen. Je kon (in het eerste deel) het bloed 'instellen'. Véél bloed? géén bloed? ging vooral om het geweld te beperken voor de kinderen... Is CS 1.6 misschien iets voor je? Je kan ermee online, en is (een van) de bestgespeelde online shooter...:)

hoi ik hoop dat het aan de demo ligt van Soldier of Fortune 2: Double Helix want in menu is niks te vinden blood mode aan ofoziets:D

ik ga vandaag denk ik naar de winkel even dat spel halen .

max paney 2 dan is dat toevallig wat?

en wie heeft Soldier of Fortune 2: Double Helix wel eesn gespeeld? kan namelijk geen nl review erover vinden wat zij er van vonden ook kwa blood modes en realistisch.

ik zelf vind het wel erg realistisch weet alleen bij de demo nog niet hoef je met de sniper moet inzoomen:D

meerdere reacties zijn altijd welkom:thumb:

alvast bedankt
gr mike

Kijk even bij opties voor het inzoomen:p Uhhmz... Misschien kun je wel een review vinden van SF 1? Het vervolgdeel is meestal daar op gebaseerd, en meestal gaan ze er in het spel erop vooruit (qua gameplay, graphics etc. ); veel succes:)

bedankt allemaal voor de reacties:thumb:

ik ga toch voor Soldier of Fortune 2: Double Helix :D in e aanbieding 9,95 haha

nogmaals bedankt gr mike:thumb:

iemand ervaring met Soldier of Fortune 2: Double Helix haha

ben nu bij het level dat ik en de dokter in de trein moeten en dan zegt hij tegen mij dat ik naar het control paneel moet maar waar zit die?

ben al bij zn kamertje gekomen waar hendels zitten waarvan 1 naar voren staat maar die krijg ik niet omgezet met spatie enz.

weet iemand raad ?

alvast bedankt gr mike:thumb:

Ik zou zeker voor FEAR gaan!
en SOF2 is ook wel maf spel
Trouwens die 2e van FarCry schijnt ook erg leuk te zijn, ik ben vooral fan van de kleurrijke omgevingen tussen al het moorden en slachten door :thumb:

quake 4:o
komt binnen kort uit.
En gisteren is hij in amerika uitgekomen.
Je kan hem inporteren.:thumb:

Enemy territory .(gratis te downloaden)
Fear.
Stalker (zeer jammer dat deze niet zo in de media is
geweest.

:cool: ik speel al 3 jaar sof gold. multiplayers dan maar bloed genoeg. de single player is niks ...
gold kun je downloade van www.soffiles.com k vin het een goed spel en verlavend:P:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan