welk stuurtje is het beste? (en helpt dit met GTR??)

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ben al jaren een race game (en fps) fan, en heb altijd mn races met pijltjes van t toetsen bord gespeelt.
dit gaat prima met games als Grid, Dirt, en de NfS race games, maar zodra ik me waag aan games als GTR en die anderen uit deze reeks, dan opeens gaat t sturen heeeeeeeel slecht. moet echt met 30 of langzamer door een bocht anders vlieg ik eruit, alsof ik die bocht neem met 160 km ofzo, gewoon belachelijk.

ik haatte daarom dus altijd GTR etc, en dacht, hoe kunnen die idioten dit nu zo belachelijk maken, totdat ik te horen kreeg dat dit lag aan dat ik geen stuurtje gebruikte. met stuurtje zouden die games opeens ook heel goed sturen.
anderen weten het aan mijn onkunde in sturen, en dat t echte race simulatoren zijn, wat echt onzin is, wat ik ben niet de enige met dit kommentaar.

dus, mijn vraag is, welk stuurtje is echt goed, en een beetje betaalbaar,
en, maakt t echt dat GTR enzo opeens wel goed bestuurbaar zijn?

leon
 
Ik het geen ervaring met de game GTR, maar zelf heb ik een hekel aan racegames spelen met het toetsenbord. Zelf gebruik ik een Playstation controller op m'n PC. Daarnaast heb ik nog de mogelijkheid de G25 van Logitech aan te sluiten op de pc. Deze heb echter puur voor de PS3 gekocht. Het is zeker geen goedkoop stuur, maar ik vind het goed tot zeer goed GT 5 Prologue spelen op de PS3. Met een stuur spelen is zeker in het begin wennen. Het is zeer prettig met flauwe bochten, deze zijn soepeler te nemen.
 
Laatst bewerkt:
goeie sturen zijn inderdaad niet goedkoop heb ik begrepen. prijzen vanaf 80+ euro is niets geloof ik.
t zal inderdaad in t begin wel wennen zijn, maar, met pijltjes is de belevenis toch net iets minder.
bedankt voor je info,

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan