welk systeem is het best??

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar wat moet ik dan als 512mb kopen toch de videokaart ofnie? en weten jullie dan een goede videokaart waar je dus de nieuwste games op kunt spelen (ik ben geen die hard gamer) tot ongeveer rond de 100 eurie?? owja en ik ga alles zelf in mekaar zetten maar een kameraad van mij die doet de opleiding ICT dus die vraag ik dan ff of die me wil helpen :p

Zal je Far cry met een 9800 PRO wel op hoog kunnen spelen?

ben ik nl van plan om te kopen... :)

En anders maar doorsparen voor de X800 PRO (of XT :D )

Geplaatst door heinry
maar wat moet ik dan als 512mb kopen toch de videokaart ofnie? en weten jullie dan een goede videokaart waar je dus de nieuwste games op kunt spelen (ik ben geen die hard gamer) tot ongeveer rond de 100 eurie?? owja en ik ga alles zelf in mekaar zetten maar een kameraad van mij die doet de opleiding ICT dus die vraag ik dan ff of die me wil helpen :p

Voor 80 euro meer heb je een perfecte kaart! :thumb: ;)

De radeon 9800 PRO natuurlijk! :)

is dat echt zo of is dat bull ****??

want anders neem ik hem (als het echt zo is natuurlijk)

dan bijna me systeem compleet (nog monitor en win xp pro) maar die ligt thuis nog wel ergens dus

==edit==
waar zie jij hem voor 80 euro dan?? op elke site die ik zoek staat hij voor 180 of nog meer :(
==edit==

Laatst bewerkt:
Geplaatst door T._de_vries

Voor 80 euro meer heb je een perfecte kaart! :thumb: ;)

De radeon 9800 PRO natuurlijk! :)

Ik bedoelde ook voor 80 euro bovenop die 100.. ;) :p

Sorry, kwam waarschijnlijk een beetje onduidelijk over.

100 + 80 = €180 -> goede videokaart -> Radeon 9800 PRO!

Tsja, Far Cry heb ik niet, dus ik kan niet zeggen of die goed draait op een 9800 Pro, maar andere genoemde spellen draaien in elk geval wel vlekkeloos :D

Heb je ook geen demo?

Is btw gratis te downloaden op game sites...

Als je er geen zin in hebt, moet je het niet doen hoor! :)

Hebbie demolink?? Ben te lui om zelf te zoeken :d
Dan zal ik wel even kijken (of ik zin heb)

far cry heb ik niet ben de demo nu aan het downloaden k zal is kijken hoe het draaid

Laatst bewerkt:
Waaaaaaaaaaaat, bijna 500mb, nou dat wordt in elk geval niet vanavond. :confused:

ik moet nog half uurtje dan heb ik far cry binne de demo
is dat zo'n mooi spel dan?

Tis mooi, maar vooral technisch interessant. (duits spel he ;))

best goede gameplay, heel goede AI, al met al op het moment de beste single player FPS

vind ik dan

naja ik downlaod hem morgen wel want wil nie helemaal lukken had ik hem gedownload loopt me hel systeemvast en kreeg ik de melding dit programma reageerd niet

Zal hem vannacht wel even downloaden, kijk ik morgen wel hoe die 'loopt'

Hmmzz, Far Cry demo is binnen. Even snel geïnstalleerd, resolutie op 1280×1024 gezet, verder alle andere opties op hoog/heel hoog (dus alles maximaal) en het spel even gespeeld (10 minuten maar) en het loopt soepeltjes. Ga nu naar m'n werk zal vanavond wel even verder kijken, maar tot nu toe.......schitterend :D

LoL, kom ik weer met mn Geforce 4 MX :8-0:

Met alles op low en de laagste res. krijg ik nog vage textures en hakerige beelden..

Voor mij is het denk ik duidelijk... Ik ga de 9800 PRO kopen!

Bedankt dat je even getest hebt! :) :thumb:

Dusse, ook voor de vraagsteller... De 9800 PRO is een goede keus voor 180 euro! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan