welk systeem is het best??

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo als ik die far cry demo download en hij is bij 99 procent loopt me hele syteem vast hoe kan dat?

Geplaatst door kellemen
hallo als ik die far cry demo download en hij is bij 99 procent loopt me hele syteem vast hoe kan dat?

Bij mij leek die ook vast te lopen, maar DAP was 10 minuten bezig met het bouwen van het 'output' file.

Dat geldt trouwens ook voor het spel, het duurt iedere keer wel even voordat het geladen is (en heb toch een redelijk rap systeem, zie systeem2 van mij)

Maar goed, het spel draait wel fantastisch met alles op maximaal, ik ben blij met m'n 9800 pro :D :D :D

heinry heb je al een keuse gemakt welke videokaart je koopt?

ja ik heb mijn keuze gemaakt helaas voor de voorstanders van die kaart voor €180,-- heb ik gekozen voor deze kaart

ATI Radeon 9600SE 128mb

klik hier voor alle specificaties

ik zou hier spellen zoals vice city en COD of MOHAA goed op kunnen spelen volgens andere mensen en deze videokaart is ook nog niet al te duur dus dat komt ook nog mooi uit

maar mensen allemaal erg bedankt voor jullie commentaar,tips en adviezen (of zijn die laatste 2 hetzelfde) maar ik ben iig wel verder gekomen dan waar ik gestrand was!!
:thumb: :thumb:

Is voor de spellen die jij noemt wel een redelijk kaartje hoor! :thumb:

@ kelleman

zal ik zeker doen de asus radeon 9600se kopen

nogmaals bedankt voor jullie tips en adviezen wat mij betreft kan hier een slotje op en als opglost worden beschouwt (ik weet niet hoe ik dat kan doen) tenzij jullie hier nog verder willen "praten" over far cry

Je krijgt in een paar dagen een email, waarin je kan aangeven dat je vraagje is opgelost!

Veel plezier met je nieuwe pc! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan