Welk van de drie laptops (graphic card) is de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
... Maar met de laatste kom je een ver eind. Zoals Crash al eerder zei, laptops zijn niet gemaakt om te gamen. Zoals ik al eerder zei is de laatste de beste keuze als het perse een gaming laptop moet zijn.

dat bedoelde ik dus ook... Alle games kunnen dus wel draaien, het hangt alleen af van de setup.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sommige games zullen niet eens opstarten of geïnstalleerd worden, omdat de hardware niet toereikend is.

Wat voor games? Ik heb tot nu toe nog nooit zo'n fout gehad. Bij wat voor games gebeurt dat dan?

Bij game die men wil installeren op een systeem waarvan de hardware niet toereikend is. Dat jij het nooit gehad hebt, wil nog niet zeggen dat het niet kan gebeuren. Zit al lang genoeg op dit (en ook andere) forum om het te weten. vaak genoeg gezien "Heb een game gekocht, maar deze wil niet installeren of na het installeren niet opstarten".

Maar goed eerst maar wachten wat de topic starter wil.

Ik weet wat de error betekend, ik vraag we af bij welke game dat dan gebeurt. De naam van de game. Ik heb wel eens zo'n fout gehad.

Naam van een game doet er niet toe. Kan met elke game gebeuren, die je op een te zwak systeem wil hebben.

Dat klopt, maar ik ben beniewd welke game dan niet wil draaien op dit systeem. Want volgens mij doen beide eerder genoemde games het wel (Crysis en WOW)

Hoi,

Ik denk dat we beter even van de ts kunnen horen wat zijn budget is misschien kunnen we dan wat beters voor hem verzinnen.;)

ik denk dat je gelijk hebt Modag. Nu hebben we het namelijk alleen over de nadelen van de computers, misschien kunnen we zelf wel wat beters vinden wat wel goed is.

In bericht nummer 26 gaf ik ook al aan even kijken wat de TS wil.

@crash,

Dacht dat je de keuze uit die drie bedoelde met kijken wat de ts wil.

Hoi, mensen,

Ik heb een andere gevonden eni k dacht dat dit misschien wel beter was.

Intel core i3 Processor
500 gb HDD+ 20gb SSD extra geheugen
6 GB werkgeheuge
Nvidia Geforce 640 M 1gb.
Volgens mij is dit toch beter dan de vorige.
En ik vroeg meaf wat het verschil eigenlijk is tussen een Nvidia Geforce 610 en een Nvidia geforce GT 610 en welke beter presteert,

vg

ja hoor, met 1gb zit je altijd goed :)
eh sorry maar je reactie slaat kant nog wal de genoemde videokaarten in de laptops zijn "allemaal" slecht en kunnen nauwelijks gamen
wil je überhaupt op minimum kunnen gamen dan moet je naar een GT640 gaan kijken

En ik vroeg meaf wat het verschil eigenlijk is tussen een Nvidia Geforce 610 en een Nvidia geforce GT 610 en welke beter presteert,
het verschil is er niet dat zijn precies dezelfde videokaarten alleen worden ze anders opgeschreven :P

Laatst bewerkt:
HAha ik heb dus een nieuw laptop gezien die ik waarschijnlijk ga halen met een Geforce gt 640m 1gb en vlgens mij is dit toch wel een best goede kaart want ik heb ff gekeken en het kan spellen als diablo op high afspelen als WoW enzovoort.

Hoi,

Jammer zoals eerder al aangegeven is niet erg sterk merk mag ik vragen naar je budget.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan