Welke antivirus wordt het nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackjacker2

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo!
Ik heb nu momenteel Nod32 maar die verloopt bijna.
Ik ben redelijk blij over Nod32 maar ik vraag me nu af zijn er eigelijk geen beteren ?
Ik heb al gehoordt over kaspersky en bitdefender dat die redelijk goed zijn.
Maar ik twijfel nu nog eigelijk steeds welke ik het best zo nemen!
Als ik bij Eset blijf zo ik wel veranderen naar smart securty 4.

Ik hoop jullie hier meer informatie over weten!

alvast bedankt dit te lezen en misschien te beantwoorden

Ik heb al jaren AVG Free, dus gewoon gratis te downloaden.
AVG Free werkt perfect, nergens problemen mee!

ik zelf draai momenteel op outpost internet beveiligings paket ook deze is overweeg baar.

Ben vorig jaar al over gestapt op Smart Security 4 en ben erg tevreden. Ben al tevreden sinds versie 3 :) :thumb:

Ik ben liever niet afhankelijk van gratis virusscanners.

Laatst bewerkt:
Ik ben inderdaad ook liever niet afhankelijk van gratis virus scanners
geeft me een minder betrouwbaar gevoel

ik denk dan maar Smart Securty Eset te nemen

of vinden jullie dat er beteren zijn ?

Naast Eset zijn op dit moment Norton, Kaspersky, McAffee en nog een paar anderen de betaalde merken. Ik heb zelf ook een jaar op Kaspersky gedraaid, werkte wel goed, maar vertraagde mijn systeem aardig wat. Norton is sowieso langzaam, hoewel ik gehoord heb dat de gamers editie dan weer lekker snel loopt. Van McAffee kan ik helaas weinig zeggen.

Het gaat er gewoon om wie jij het meeste vertrouwd denk ik.

Als je voor een virusscan wilt betalen kun je het best avast pro nemen naar mijn mening ik verkies avast boven avg door ervaringen met avg:confused:

Hehe, ja AVG levert volgens mij vaker problemen op dan dat het oplost...

Nou, avg die laat je een virus downloaden en als je hem dan hebt gedownload zegt hij nog even: Threat detected. En bij avast geeft hij al een waarschuwing VOOR je hem download. En daar komt bij toen ik avg had, had ik nog nooit een virus gehad en de eerste de beste virus die ik kreeg hield hij niet tegen. En zo crashte mijn computer:confused:

AVG (tenminste de gratis versie) mist de actieve verdediging tegen malware/virussen. Heb je het nog niet gedownload/geïnstalleerd, dan scant hij deze ook niet. Dit wil best op een pc zonder internet, maar anders zou ik hem niet willen gebruiken.

Heel erg bedankt voor de vele antwoorden jullie mij gaven!
ik denk ik mij maar terug Eset smart securty zo gebruiken
of ik zo Avast eens moeten proberen :o

Kheb nu terug mijn Smart securty met SuperAntiSpyware
of bevelen jullie andere antispyware ofzo aan ? :o
ik wil natuurlijk aleen het beste voor mijn pc :)

Ikzelf gebruik Eset SS 4.0 in combinatie met MBAM.
SuperAntiSpyware zal vast ook wel goed werken :)

is MBAM aleen voor malware of voor algemeen alle virusen ?

MBAM staat voor MalwareBytes AntiMalware. Zoals de naam het zegt: is alleen voor malware. Ik gebruik het gewoon als extra bescherming voor malware. Let er wel op, dit is in de gratis versie geen actieve bescherming. Met de betaalde versie wel.

is malware zo gevaarlijk en actief dat eral een applicatie voor is aleen voor dat ?
superantispyware en smart securty doen ze algemeen denk ik allemaal incl malware

is malware zo gevaarlijk en actief dat eral een applicatie voor is aleen voor dat ?
superantispyware en smart securty doen ze algemeen denk ik allemaal incl malware

Malware is een hele aparte tak van internetbedreiging.
Kijk hier dan eens voor meer uitleg: Wiki over malware.
Dan zie je dat malware een complete verzameling is. Standaard AV-software kan niet alles dekken... :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan