Welke CMS heb ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michieldor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
Ik ben speciaal lid geworden om deze vraag te stellen...
ik heb geen idee wat het is...
natuurlijk weet ik dat het een CMS is en wat een CMS doet, ik wil alleen de orginele naam weten, een bedrijf waar ik ben heeft het ooit gekocht en de maker heeft de orginele naam van de CMS weg geghaald, en ik wil updates en plugins hebben...
cms.png

Laatst bewerkt:
de maker heeft de orginele naam van de CMS weg geghaald, en ik wil updates en plugins hebben

Bedoel je daarmee dat je niet in de broncode een referentie naar de software kunt vinden?

Verder als je website dorjee.eu is dan gebruik je Joomla aangezien ik dat in de bron terugvind. Echter past de screenshot niet in het beeld dat ik van Joomla heb :(

*zucht...
als ik zo slim ben om in de foto zwart te maken waarvoor de website is... denk je dan echt dat ik de foto upload naar die website?
maar ja...
en nee het is geen joomla, dat gebruik ik al lang genoeg om te weten hoe het er uit ziet als ik het open...:confused:

en ja, de maker heeft gewoon alle tekst in de broncode vervangen met zijn eigen bedrijf naam, helaas bestaat dat bedrijf niet meer en weet ik zeker dat het gebaseerd is op een ander CMS....

*zucht? Sorry, hoor maar als je als zo gaat reageren richting mensen zal je dat aardig wat reacties gaan kosten...

Gezien de eenvoud van dit CMS (tenminste voor zover je met ons deelt) is de kans redelijk aanwezig dat dit een eigengemaakt CMS is.

Zo te zien zitten er niet veel functionaliteit in afgezien van het aanmaken, wijzigen en verwijderen van een pagina en die van positie kunnen wisselen.

Waarschijnlijk kun je bij het aanmaken en wijzigen van een pagina met een soort "Word-interface" de inhoud opmaken.

sorry, het is nog vroeg....
en ja, het CMS gebruikt tiny MCE net als joomla voor tekst edits...
daarbij denk ik (omdat het vrij slecht is gedaan...) dat het niet is gemaakt door deze persoon zelf. anders had het systeem wel nog moeten verkocht worden, of tenminste gevonden worden... maar hij is nergens te vinden:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan