Welke digitale camera?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een poging nu is hij bij lij 59 kB

Bijlagen

• 2003-04-24 de maatjes 40.jpg
    2003-04-24 de maatjes 40.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 33
Hmm....ik denk dat je hier niet echt een goed beeld kunt vormen van de kwaliteit. Kijk eens naar de overgangen, bijvoorbeeld de koppen van de beestjes, die zijn aan de randen erg vaag.
Dit komt volgens mij door de JPG compressie, dus als je er ff een in groot formaat (1024x768 of hoger) kunt postn vanaf een servertje :D ?

Sorry, servertje heb ik niet kan hem wel mailen maar zoals gezegt zijn het mijn eerste fotos met dat ding en moet nog veel leren. Zal hem trachten te mailen.

Groetjes

Ziet er iig veelbelovend uit, maar € 499,-- is mij iets teveel van het goeie om eerlijk te zijn.

Ik heb laatst foto's gezien van de Kodak CX4230 (Nog bedankt Maestro12!) en die zagen er gewoon super uit.. mijn keuze staat voor 99,9% vast.. :)

Het voornaamste is dat je een camera vindt die aan jou eisen voldoet en binnen het budget dat je wil spenderen. Er zijn er zoveel op dit moment dat het moeilijk kiezen is, of juist wel want nu kan je de camera bijna samenstellen die je wil. Veel geluk en laat wat zien. :thumb:

Groetjes.

Geplaatst door BrEeZeR
Ik heb laatst foto's gezien van de Kodak CX4230 (Nog bedankt Maestro12!) en die zagen er gewoon super uit.. mijn keuze staat voor 99,9% vast.. :)

Geen dank :D

Ik heb inmiddels diverse foto's van diverse digicam's gezien en ben tot de conclusie gekomen dat foto's van fabrikanten (kodak,fuje,minolta enz.) die ook 'normale' cam's maken over het algemeen beter/mooier zijn dan die van cam's van pc fabrikanten (trust, medion, hp) die digi cam's zijn gaan maken.

Breezer, ik zal de mijne Zaterdag meenemen. Kun je kijken. :D

Geplaatst door JBS
Breezer, ik zal de mijne Zaterdag meenemen. Kun je kijken. :D

Hmm, had je bericht niet meer gezien voor de hmdag. :(

Geplaatst door maestro12

Goed plan, neem de mijne ook mee.

Ja zo.. :p

Btw.. ik kan de Kodak camera online bestellen voor € 209,-- terwijl ik hem in een winkel hier vlakbij kan kopen voor € 259,--.. wat zouden jullie doen? Ik vind het nadeel altijd dat als er ooit iets aan mankeert dat je hem weer helemaal op moet sturen enzo. :(

Ik heb die van mij ook on-line besteld, vondt het prijsverschil te groot om de gok niet te wagen, bovendien er wordt niet één kodak camera hier in nederland gerepareerd die gaan allemaal naar ierland, dat geldt trouwens voor het merendeel van de camera's.

Geplaatst door XP_PC
De meeste foto's op de HMD site zijn met JBS zijn camera gemaakt.

Dat weet ik, maar ik weet niet wat voor camera het precies is :)

Ik heb die van mij ook on-line besteld, vondt het prijsverschil te groot om de gok niet te wagen, bovendien er wordt niet één kodak camera hier in nederland gerepareerd die gaan allemaal naar ierland, dat geldt trouwens voor het merendeel van de camera's.

Zit wat in, en ik heb toch een OV kaart dus als ze niet meewerken kan ik er zomaar heengaan. :)

Trouwens, in welke winkel heb jij hem besteld dan?

Hier :D
Gelijk bij de goede cam en weer op voorraad, maar jij schijnt hem weer goedkoper gevonden te hebben :eek: :mad:

Ik heb mijn camera ook gewoon online besteld (http://www.camfilm.com) en is mij heel goed bevallen.

Was stukken goedkoper dan in de winkel en de bestelling is zeer snel door hun opgestuurd

Hoi, m@rio, ik heb net op die site gekeken en de camera die ik bij Dixons in Roosendaal gekocht heb, een Olympus camedia 720 ultra zoom, staat daar €532 en ik heb hem voor €499 gekocht. Toegegeven, de geheugenkaartjes zijn dan weer goedkoper, want ik betaalde €60 voor 128 MB en bij camfilm is het maar €49. Je moet dus heel goed vergelijken heb ik de indruk.

Groetjes

Voor mijn camera (olympus c300 zoom) was dat bedrijf de goedkoopste.

Maar vergelijken met zo'n soort produkt is nooit verkeerd want je bespaart al heel snel aardig wat eurootjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan