welke grafische kaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter graka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

graka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2010
hallo iedereen, ik heb een paar vraagjes betreffende mijn pc en mijn grafische kaart. ik heb namelijk een acer aspire ax3812 met als grafische kaart een intel gma x4500 chipset. zoals je misschien al hebt kunnen raden, is deze grafische kaart niet echt geschikt voor games. ik wou dus daarom ook een nieuwe grafische kaart aanschaffen en had in gedachte de nvidia geforce 9600gt. mijn vraag is nu: hoe kan ik weten of deze grafische kaart compatibel is met mijn pc? heb ik wel de juiste poorten om de grafische kaart te installeren (iets met pci-express en agp of zoiets :confused:) en kan mijn voeding deze grafische kaart wel aan? ik weet dat als je daar achter wilt komen je je pc moet openmaken, maar mijn pa zei dat dan de garantie verloopt d.m.v. een garantiezegel. hoe kan ik mijn pc dan openmaken zonder de garantie te verliezen?

ik zou het echt appreciëren als iemand mij een antwoord kan geven op deze vragen. alvast bedankt! :D

kaart

Ik weet goede videokaarten voor dat systeem , die em niet bottlenecken

Een 5670 is tog max wat je proccessor benut , ligt eraan welke resolutie je gamed
een 9800gt en 4850 kan ook nog net maar die 9600gt is perfect als je niet al te zware games doet.

EDIT:welke games wil je spelen en welke resolutie en graphics ?

Ik weet goede videokaarten voor dat systeem , die em niet bottlenecken

Een 5670 is tog max wat je proccessor benut , ligt eraan welke resolutie je gamed
een 9800gt en 4850 kan ook nog net maar die 9600gt is perfect als je niet al te zware games doet.

EDIT:welke games wil je spelen en welke resolutie en graphics ?

wel, de hoogste resolutie op mijn beeldscherm is 1360x768 en ik wil vooral crysis, modern warfare 2, left 4 dead 2 en de nieuw uitgekomen games op high kunnen spelen, en ik heb gehoord dat de 9600gt hiervoor geschikt was :confused:

maar weet je wel zeker dat de grafische kaarten die je opnoemde wel in mijn pc passen? want ik ben gaan horen in de computerwinkel waar ik deze pc heb gekocht en ze zeiden dat er niet veel te upgraden valt omdat het zo'n compacte pc is, maar ze waren er niet zeker van en zeiden dat ik m'n pc moest openmaken, maar ik wil de garantie niet verliezen door de garantiezegel te breken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan