hallo iedereen, ik heb een paar vraagjes betreffende mijn pc en mijn grafische kaart. ik heb namelijk een acer aspire ax3812 met als grafische kaart een intel gma x4500 chipset. zoals je misschien al hebt kunnen raden, is deze grafische kaart niet echt geschikt voor games. ik wou dus daarom ook een nieuwe grafische kaart aanschaffen en had in gedachte de nvidia geforce 9600gt. mijn vraag is nu: hoe kan ik weten of deze grafische kaart compatibel is met mijn pc? heb ik wel de juiste poorten om de grafische kaart te installeren (iets met pci-express en agp of zoiets
) en kan mijn voeding deze grafische kaart wel aan? ik weet dat als je daar achter wilt komen je je pc moet openmaken, maar mijn pa zei dat dan de garantie verloopt d.m.v. een garantiezegel. hoe kan ik mijn pc dan openmaken zonder de garantie te verliezen?
ik zou het echt appreciëren als iemand mij een antwoord kan geven op deze vragen. alvast bedankt!

ik zou het echt appreciëren als iemand mij een antwoord kan geven op deze vragen. alvast bedankt!