Welke Internet Explorer voor Win 98se ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter B.Kat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen , ik werd zo juist gebeld door een kennis van mij en deze had via zijn Internet Explorer in beeld gekregen dat hij na januari 2006 niet meer kon internet bankieren met zijn browser bij de Rabobank.( heeft te maken met 128 bit encrytie ).Nu vermoed ik dat hij nog met IE 4 of 5 werkt . Nu is mijn vraag kan Win98 se ook overweg met IE 6 of 7 ? Of anders FireFox. Zo ja dan zal ik deze wel even voor hem downlaoden want hij woont nog in een achtergebleven gebied waar geen kabel en ADSL mogelijk is en dus alles via een telefoonlijntje moet gebeurenen dat duurt laaaaaaang !!!!
Vr gr. B.Kat

IE 6 werkt prima op Windows 98. Maar als je IE 6 volledig voor je kennis wilt downloaden, dan moet je deze methode gebruiken. 'Officieel' kun je namelijk alleen de installer downloaden en dan gaat het nog uren duren op de inbelverbinding van je kennis.

Buffy,
Helaas werkt dat niet ,want de pc zegt dat er een nieuwere versie reeds aan wezig is en gaat dan dus niet verder.
Wat dan ?
Vrgr B.Kat

Laat hem eens een andere browser proberen.
Bijvoorbeeld FireFox.

Geplaatst door B.Kat
Buffy,
Helaas werkt dat niet ,want de pc zegt dat er een nieuwere versie reeds aan wezig is en gaat dan dus niet verder.
Wat dan ?
Vrgr B.Kat
Dan doe je het niet goed. Als je deze uitleg precies volgt, krijg je die melding niet. Je installeert IE immers niet op je pc, je downloadt IE alleen volledig om het op een cd'tje te branden.

Buffy,
Ik kom niet verder hoor , wanneer ik in uitvoeren het volgende intyp : C:\Downloads\ie6setup.exe /c:ie6wzd.exe /d /s:#E (voor elke / een spatie)
Krijg ik steed een melding dat het niet goed is
Vr gr B.Kat

Including the " quotation marks" ???

De dubbele kwootjes schijnen er ook bij te horen...

Sorry hoor dat het niet lukte. Maar inderdaad "alle" kwootjes horen er bij. Dit was wel enigszins verwarrend omdat wel vaker een link wordt aan gehaald en dan ook tussen kwootjes wordt geschreven en die kwootjes moet je dan wel weglaten.
Maar het is gelukt .
Dank voor het meedenken aan een oplossing.
Vrgr.B.Kat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan