Het klinkt wel erg propagandistisch dat berichtje van @home...

Is dit niet een medewerker van @home zelf !!

Maar goed, elke provider kan ook door onvoorziene zaken slechte
beoordelingen krijgen, zoals al werd aangegeven door o.a. Pasja
dat er mogelijk problemen waren met de Livebox. Zelf heb ik al sinds
1996 abbo van Planet (telefoon,ISDN,ADSL) en bijna! nooit vervelende
problemen gehad. Altijd stabiele verbinding en nooit problemen gehad
met mijn modem(s), maar het kan verkeren zoals ik al zei.
Mijn collega had namelijk in dezelfde woonplaats exact hetzelfde abbo
en zelfde modem, alleen hij woonde in andere wijk en zat op andere
centrale aangesloten en heeft niks anders als problemen gehad.
Het probleem lag in dit geval dus extern (KPN-patch kast )
Dus het ligt niet persé altijd aan de provider, alhoewel er ook velen zijn
die er toch wel een beetje een zooitje van maken en idd ook schermen
met allerlei onduidelijk zaken zoals internet tót 20 Mb......
Da's ook zo'n rekbaar begrip tót 20 Mb, dus in de praktijk zal er
beduidend minder overblijven en vooral als er ook nog met een
draadloos modem wordt gewerkt..... Het is en blijft natuurlijk ook geluk
hebben met je provider en je gezond verstand gebruiken want ik kom het ook wel eens tegen dat mensen zeggen dat ze een kl*te verbinding
hebben met hun draadloos modem en dan ga je controleren, blijkt dat
ze ingelogd zijn op het onbeveiligde netwerk van hun buurman bijv.
Tot die tijd zullen we dus helaas moeten wachten op dé provider die
straks echt waar maakt wat hij/zij belooft...!!
Groeten,
Remy