welke is beter...??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gallice

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2009
Berichten
48
hallo leden van helpmij

ik wil een nieuwe videokaart kopen alleen ik weet niet welke beter is.....

ik zat te twijfelen tussen Sapphire Radeon HD 4870 Toxic ( €190,-) en Sapphire Radeon HD 4890 Toxic (€230,-)

en daarbij wou ik deze voeding kopen: Inter-Tech Combat Power CP-750W , 20+24 Pins, 80 Plus Rating

welke vinden jullie beter, en denken jullie dat ik het red met de voeding????


alvast bedankt:eek:
 
Hoi,

De 4890 is ongeveer 10 procent sneller als de 4870 en de voeding is voldoende maar hoe ziet de rest van je hardware eruit.

Modag
 
Hoi,

De 4890 is ongeveer 10 procent sneller als de 4870 en de voeding is voldoende maar hoe ziet de rest van je hardware eruit.

Modag


ik heb een medion 8827, daar wil ik een 4gb ram op zetten( ik heb al bericht geplaats of dat wel zou lukken, ik wacht alleen op andwoordt)

ik heb 320 gb aan geheugen
en heb 1 PCI express 16x slot vrij
alleen weet ik niet wat voor moeder bord ik heb....
 
Hoi,

Dat dacht ik al ik had je andere topic ook gezien, maar ik denk zo beide kaarten een beetje teveel is voor je pc ik denk dat een 4850 al meer dan genoeg is voor je systeem qua hardware maar het gaat natuurlijk wel .

Modag
 
Hoi,

Dat dacht ik al ik had je andere topic ook gezien, maar ik denk zo beide kaarten een beetje teveel is voor je pc ik denk dat een 4850 al meer dan genoeg is voor je systeem qua hardware maar het gaat natuurlijk wel .

Modag

hey, als het kan ga ik voor de HD 4870, want de hd 4890 is dan te sterk voor mijn systeem zoals je zei....:confused:

want ik wil games kunnen spelen, en dan op medium of high .....
 
Hoi,

Prima, nu alleen nog even je geheugen in je andere topic.

Modag
 
hoi

voeding zet ik me vraagtekens bij.Ten eerste het merk??
Ten tweede 750w voor dit systeem is zeer overdreven.
een voeding van 400-500 wat van een goed merk zal zeker voldoen
 
Hoi frankwannet,

Hij houd alvast rekening met de toekomst;);)

Modag
 
Hoi,,

Ja ik zou geloof ik de hele update niet doen maar dat is aan hem.

Modag
 
Hoi,

Daar bedoel ik eigenlijk mee ik zou voorzichtig aan naar een nieuw systeem gaan kijken.

Modag
 
hoi

voeding zet ik me vraagtekens bij.Ten eerste het merk??
Ten tweede 750w voor dit systeem is zeer overdreven.
een voeding van 400-500 wat van een goed merk zal zeker voldoen

ik wil het ook gebruiken voor de volgende computer :D , en ik kan het al voor €50,- kopen :p
 
Hoi,

Daar bedoel ik eigenlijk mee ik zou voorzichtig aan naar een nieuw systeem gaan kijken.

Modag

tja ik heb deze computer gratis gekregen, dus vandaag wil ik er een paar honder euro aan besteden om het goed te maken, en het is 2 jaar oud ( 3 jaar geleden werd het voor het eerst werd gepubliceerd)
 
Hoi,

Kijk eens in dit topic daar geeft frankwannet 2 links en de eerste is ook maar 49 euro maar wel een prima merk.

Modag
 
Paar honder euro aan besteden lijkt me overdreven toch??

Ok op zich geen verkeerd systeem maar om daar zoveel in te besteden heeft nou ook weer weinig zin.....

Een leuke kaart en memery upgrade is gewoon voldoende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan