welke is beter...??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar honder euro aan besteden lijkt me overdreven toch??

Ok op zich geen verkeerd systeem maar om daar zoveel in te besteden heeft nou ook weer weinig zin.....

Een leuke kaart en memery upgrade is gewoon voldoende

maar mijn videokaart heeft 224 mb en daar kan ik counter strike source niet eens mee spelen :( , en ik koop een video kaart die lang mee kan gaan( €190), en nu koop ik 2gb aan ram ( €30 ong. ), en nog een draadloos insteek kaart van sweex €20,-

meer ook niet want ik vind dat ik er anders overdreven veel aan besteed, zoals je al zei....

snappie :p
 
Hoi,

Kijk eens in dit topic daar geeft frankwannet 2 links en de eerste is ook maar 49 euro maar wel een prima merk.

Modag

ik heb net gekeken in youtube en iemand daar zei dat je voor de hd 4870 minimaal 550 watt vermogen nodig had :(
 
die 550 watt is een richtlijn van fabrikant er vanuit gaande dat het "standaard"(lees slechte/matige) voedingen betreft.

En die 224 mb heeft niet zozeer te maken met het feit dat je niet spelen kan.(het aantal mb's zegt niets in dit geval)
Het komt door het feit dat je met een onboard kaart zit.
 
Laatst bewerkt:
die 550 watt is een richtlijn van fabrikant er vanuit gaande dat het "standaard"(lees slechte/matige) voedingen betreft.

En die 224 mb heeft niet zozeer te maken met het feit dat je niet spelen kan.(het aantal mb's zegt niets in dit geval)
Het komt door het feit dat je met een onboard kaart zit.

ow......, dan weet ik genoeg denk ik....
met onboard bedoel je, dat het ik de moederboard zit, toch??/
dus in het kort denk jij dat ik gewoon een 2 gb ram moet halen met een goedkope maar een bekende merk voeding....( en natuurlijk die HD 4870)..... maar wat is een goede voeding merk...>???

dankje , hebt me al genoeg geholpen :D:thumb:
 
Moet ik naar een voeding zoeken op salland die voor jou voldoet begrijp ik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan