Hey,
Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel aanschaffen. Alleen ik heb al wat rond gezocht op internet. Alleen ik kom niet uit welke ik zou nemen. Hieronder mijn keuzes en mijn mening ervan:
Samsung G600
Voordeel: mooi design, 5 megapixel camera, dun, radio, muziek luisteren
Nadeel: geen echt flitser
Samsung G800
Voordeel: 5 megapixel camera, xenon flitser, veel interne geheugen (ongeveer 100mb), muziek luisteren
Nadeel: groot niet echt bepaald dun te noemen
Samsung U700
Voordeel: touchscreen, ultra dun, mooi design, muziek luisteren
Nadeel: -
Sony Ericsson W960I
Voordeel: touchscreen, veel interne geheugen (ongeveer 8gb), WiFi internet en snel(internetten op mobiel gebruik ik zelden, muziek luisteren
Ik zou ze eigenlijk allemaal wel willen, maar daar heb je eigenlijk niks aan. Weet iemand raadt? Of welke van deze 4 zou jij kiezen als jij nieuwe mobiel ging kopen?
Alvast bedankt voor de reactie's!
Groetjes,
Chun
Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel aanschaffen. Alleen ik heb al wat rond gezocht op internet. Alleen ik kom niet uit welke ik zou nemen. Hieronder mijn keuzes en mijn mening ervan:
Samsung G600
Voordeel: mooi design, 5 megapixel camera, dun, radio, muziek luisteren
Nadeel: geen echt flitser
Samsung G800
Voordeel: 5 megapixel camera, xenon flitser, veel interne geheugen (ongeveer 100mb), muziek luisteren
Nadeel: groot niet echt bepaald dun te noemen
Samsung U700
Voordeel: touchscreen, ultra dun, mooi design, muziek luisteren
Sony Ericsson W960I
Voordeel: touchscreen, veel interne geheugen (ongeveer 8gb), WiFi internet en snel(internetten op mobiel gebruik ik zelden, muziek luisteren
Ik zou ze eigenlijk allemaal wel willen, maar daar heb je eigenlijk niks aan. Weet iemand raadt? Of welke van deze 4 zou jij kiezen als jij nieuwe mobiel ging kopen?
Alvast bedankt voor de reactie's!
Groetjes,
Chun