Welke mobiel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hey,

Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel aanschaffen. Alleen ik heb al wat rond gezocht op internet. Alleen ik kom niet uit welke ik zou nemen. Hieronder mijn keuzes en mijn mening ervan:

Samsung G600
Voordeel: mooi design, 5 megapixel camera, dun, radio, muziek luisteren
Nadeel: geen echt flitser

Samsung G800
Voordeel: 5 megapixel camera, xenon flitser, veel interne geheugen (ongeveer 100mb), muziek luisteren
Nadeel: groot niet echt bepaald dun te noemen

Samsung U700
Voordeel: touchscreen, ultra dun, mooi design, muziek luisteren
Nadeel: -

Sony Ericsson W960I
Voordeel: touchscreen, veel interne geheugen (ongeveer 8gb), WiFi internet en snel(internetten op mobiel gebruik ik zelden, muziek luisteren
Nadeel: -

Ik zou ze eigenlijk allemaal wel willen, maar daar heb je eigenlijk niks aan. Weet iemand raadt? Of welke van deze 4 zou jij kiezen als jij nieuwe mobiel ging kopen?

Alvast bedankt voor de reactie's!

Groetjes,
Chun

En de Nokia N95 vind je niets?

-Wlan
-5MP Camera
-GPS module
-Multimedia speler

Mwaa... Nokia telefoons is niet echt iets voor mij.
Mijn merken zijn meestal Samsung en Sony Ericsson!

Ik zou geen Samsung kopen... Weet niet of het nog steeds zo is maar je kan daar geen eigen SMStoon kiezen. Je hebt alleen maar de keuze tussen een paar duffe toontjes :(

Tip : een Vriend van mij heeft de G800 en hij is heel Groot en dik .....
Dus weet niet of je een kleine telefoon wou/?

en Samsung is verder een goed merk dus wat hier boven staat is onzin

Tip : een Vriend van mij heeft de G800 en hij is heel Groot en dik .....
Dus weet niet of je een kleine telefoon wou/?
Samsung G800 is opzicht mooi telefoon met goede functie's. Maar... ik hou niet van grote telefoons (kwa dikte).

Ik zou geen Samsung kopen... Weet niet of het nog steeds zo is maar je kan daar geen eigen SMStoon kiezen. Je hebt alleen maar de keuze tussen een paar duffe toontjes
en Samsung is verder een goed merk dus wat hier boven staat is onzin
Ik gebruik Samsung D600 al ongeveer 2 jaar en nu nog steeds. Nooit problemen mee gehad. Geluidjes bij SMSjes maakt mij niks uit! 't Is de functie's en design voor mij :)

ok dan moet je niet gaan voor de G800 is echt een dik ding ! verder is hij wel mooi maar voelt voor de eerste keer heel vreemd in je handen aan

zou niet voor die SE gaan, neefje van mij heeft hem ook en het ding ligt meer bij de reparateur als bij hem thuis:confused:.
Zou zelf voor een SE 850i gaan omdat ie zulke goede foto's maakt of voor een N95.

Nou, allemaal bedankt voor de reacties!

In ieder geval valt de Samsung G800 en waarschijnlijk de Samsung U700 af. Maar wat EmAaErkA zei over de Sony Ericsson W960I, waarom ligt hij meer dan bij de reparateur? Ik vind h'm kwa design wel mooi!

En ik vind touch screen alles behalve voordeel ik heb zelf een u600 en ik vind het super iritant.

De vraag van de TS is dan ook moeilijk te beantwoorden. Iedereen heeft wel zijn vooroordelen tov een bepaald merk.
TS moet gewoon naar een winkel gaan, en die dingen in zijn hand houden. Verder is er op internet genoeg vergelijkings materiaal te vinden.

Op internet heb ik al gekeken en beetje vergeleken. Maar als je paar mobieltjes mooi vindt, en ga je ze toch niet allemaal kopen? Ik wil gewoon hier op dit forum, wat meningen van de leden hebben over de gekozen mobieltjes. Dan weet ik wat beter en slechter is. Of bijv. iemand met ervaring!

Je kan niet afgaan op de beoordelingen van gebruikers. En wie heeft het erover dat je ze allemaal moet kopen?
Ieder heeft zijn voorkeur voor een bepaald merk.
Dus iemand die een oordeel geeft is niet objectief.

Wanneer je echt naar de prestaties van een telefoon gaat kijken heb ik al aangegeven dat je moet kiezen voor een N95 of N82.
Echter hierop antwoord jij dat je geen Nokia fan bent.

Dus zoals je ziet heeft ieder zijn voorkeur.

Deze discussie zou alleen maar een welles nietes verhaal worden tussen diverse forumleden.

Op gathering Tweakers kan je voor elke telefoon een apart topic vinden waarin duidelijk de specificaties van de telefoon worden weergegeven.
Maak hierin dan je vergelijking.

Voor het uiterlijk zal je in de winkel moeten zijn.

Joh, dit zijn van die wilde 'in het rond' vragen waar niemand iets mee kan. Je noemt een paar alternatieven, maar het is ook duidelijk dat het daar niet bij hoeft te blijven. Tevens zijn het ook nog eens heel verschillende toestellen in termen van functionaliteit en zeker ook prijs. Dus: Waar gaat het om?
- Wat vind je belangrijk om op je telefoon te hebben. Welke eigenschappen en specificaties moet het aan voldoen? (klein, dun, goede camera, radio, software op kunnen installeren, qwertytoetsenbord)
- Koop je hem los of met een abonnement?
- Wat is je budget? (per maand, wat heb je aan belminuten nodig (afhankelijk van de provider is niet ieder toestel haalbaar voor een schappelijke prijs) en wat wil je evt. bijbetalen, wat is het maximale bedrag)

Je kan niet afgaan op de beoordelingen van gebruikers. En wie heeft het erover dat je ze allemaal moet kopen?
Ieder heeft zijn voorkeur voor een bepaald merk.
Dus iemand die een oordeel geeft is niet objectief.

...

Dus zoals je ziet heeft ieder zijn voorkeur.

Deze discussie zou alleen maar een welles nietes verhaal worden tussen diverse forumleden.
mmm... eigenlijk heb je wel gelijk :)

Ik heb al besloten. Ik neem de Samsung G600!!!!

Naja, allemaal bedankt voor alle positieve reacties.

Edit: Toch opeens bedacht... ik heb de Nokia N82 genomen!

Laatst bewerkt:
Qua specificaties is de N82 helemaal gelijk aan de N95. In mijn ogen heb je een goede keus gemaakt.
Ik denk niet dat je een telefoon kan vinden van een ander merk, die even veelzijdig is.
Wanneer je evt. Vragen hebt over bepaalde software of navigatie kan je of altijd een mailtje sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan