Hallo ik wil er ook ff bij zeggen ben nu bezig met ict opleiding en hun waarschuwde me ook met ESD dat je dat veilig moet doen is dat nou echt zo belangrijk? Want kan het materiaal zo regelen esd matje + polsbandje om de pc in elkaar te zetten.
Maar nu het moederbord vraagje ik ga toch voor de socket 1156 en wil met i3 beginnen ivm te weinig geld ben nog student.
Maar breid hem nog wel uit naar de i7 875k natuurlijk.
Maar is dus een beetje budget pc.
Ik wou dus 2 videokaarten erin wanneer ik de i7 heb maar vraag me af of dit moederbord een i7 875k + 2 Pci e kaarten ondersteund?
Ik zat te denken aan dit moederbord :Asus P7H55-M PRO
Vroeg me dus af of die 2 videokaarten en een i7 875k ondersteund.
En voeding dacht ik aan 750watt OCZ?
En welk merk hardeschijf is redelijk want die samsung en seagate en western digital staan zijn alle 3 redelijk goedkoop 5cent per gb.
Houden die dingen het een beetje vol?
Bedankt voor de antwoorden alvast.
Maar nu het moederbord vraagje ik ga toch voor de socket 1156 en wil met i3 beginnen ivm te weinig geld ben nog student.
Maar breid hem nog wel uit naar de i7 875k natuurlijk.
Maar is dus een beetje budget pc.
Ik wou dus 2 videokaarten erin wanneer ik de i7 heb maar vraag me af of dit moederbord een i7 875k + 2 Pci e kaarten ondersteund?
Ik zat te denken aan dit moederbord :Asus P7H55-M PRO
Vroeg me dus af of die 2 videokaarten en een i7 875k ondersteund.
En voeding dacht ik aan 750watt OCZ?
En welk merk hardeschijf is redelijk want die samsung en seagate en western digital staan zijn alle 3 redelijk goedkoop 5cent per gb.
Houden die dingen het een beetje vol?
Bedankt voor de antwoorden alvast.