Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff reactie op dit bericht als je nog geen antwoord heb gekregen (geen zin om het hele topic door te lezen), het gaat hier over de Panasonic Cube Q, of Q-Cube wat je wil. Het mag dan DVD en THX certified zijn, maar ik ga geen 700 eurootjes ervoor neerleggen!!!!!!!!Geplaatst door Wipneus
Volgend jaar komt er een splinternieuwe gamecube uit die thx gecertificeerd is, dvd op af kunt spelen
http://www.futurebytes.ch/content/article/1044658801.php
Veel van deze spellen zijn crap (Starfox Armada, Die Hard Vendetta bijv.) en wordt er al gesproken over gelijke, of latere release op andere platforms (Driver 3, Resident Evil 4, Tony Hawk 4, Splinter Cell etc.). Er zit trouwens wel veel kiddy gehalte tussen (sorry dat ik het zeg), Pikmin, Luigi, Mario, Starfox, Super Monkey Ball (wel een machtig spel), Zelda etc. En NEE Metroid Prime is niet beter dan Halo. Vrienden op school hebben elkaar aangestoken met het kubus virus en hebben Metroid Prime op 50 - 55 % achter zich gelaten en zitten nu allemaal te Halo-en bij de Xboxboys. Nee Gamecube, pack your bags!!!Geplaatst door Dolfhin
FF alle toppers op een rijtje het draait tenslote om de games. Komt uit een oude topic dus is niet helemaal up-to-the-date
NGC:
The legend of zelda : OOT (Topper)
The legens of zelda :The wind waker
Metroid prime (beter als halo)
1080 avalanche (Hopelijk meer levels)
star fox armanda (?)
F zero GC (topper)
splinter cell cube (Later als de xbox versie?)
Virtua fighter quest (beste vecht spel ooit)
Final fantasie CC (link optie)
Viewtiful Joe (must have)
Killer 7
Product number 3
Dead phoenix (?)
mario kart GC
Resident evil Zero
Resident evil 4
mortal combat deadly alliance (?)
Soul calibur 2
Pro evolution 2 (
Super monkey ball 2 (150 levels !!!!!!!!)
Skies of Arcadia Legends
Mario party 4/5
Super m@rio : sunshine
Eternal darkness
Tony hawk 4
wave racer : blue storm
Pikmin
Lugi's mansion
driver 3
die hard venetta (meningen zijn verdeeld)
Nieuwe animal crosing
Mario tennis
Geplaatst door computernerd
Veel van deze spellen zijn crap (Starfox Armada, Die Hard Vendetta bijv.) en wordt er al gesproken over gelijke, of latere release op andere platforms (Driver 3, Resident Evil 4, Tony Hawk 4, Splinter Cell etc.). Er zit trouwens wel veel kiddy gehalte tussen (sorry dat ik het zeg), Pikmin, Luigi, Mario, Starfox, Super Monkey Ball (wel een machtig spel), Zelda etc. En NEE Metroid Prime is niet beter dan Halo. Vrienden op school hebben elkaar aangestoken met het kubus virus en hebben Metroid Prime op 50 - 55 % achter zich gelaten en zitten nu allemaal te Halo-en bij de Xboxboys. Nee Gamecube, pack your bags!!!
Geplaatst door oossie
Er zijn ook mensen die ze allemaal willen hebben
Groeten Oossie
Daar geef ik je echt gelijk in. Ik weet niet hoeveel de games kosten op de playstation en x box. Maar nintendo is het goedkoopst maar toch duur ( gemiddeld €60,-Geplaatst door Muurhond
Ow, en de games zijn vaak belachelijk duur.
Ja iedere console heeft nu een online functie. Maar ik vind het en te duurGeplaatst door computernerd
@ SynoP: qua graphics niet bepaald hoor. Het is jammer dat Xbox Live met creditcard moet, maar het boeit me niet zoveel omdat ik het zowiezo niet kan spelen (USB modem...).
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.