welke moet ik nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de messiah 2 chip erin zitten. Zal wel ff wat MP3's etc. testen :)

Ik doe nu Xbox ombouw met de matrix chip, geen soldeerwerk meer en nog steeds dezelfde vette winst maken :). Ik ga trouwens voor de Xbox of PS2. Ik hoef geen stofzuiger cursus van Luigi, geen Pikplus ofzow en al helemaal niet Mario met zijn geweldige spuitende tuinslang (niet doordenken :)). PS2 heeft een goed online plan en heeft al spellen ervoor (Tony Hawk 3, Tony Hawk 4, Socom etc.) en draaien perfect, Xbox heeft eveneens een goed online plan en heeft Halo :thumb:, Project gotham :thumb:, Project Gotham 2 :thumb::thumb:, Halo 2 :thumb::thumb::thumb: en binnenkort RPG's als Sudeki, Knight's of the old republic, Fable (!!!!!) en ga zo maar door. Het enige wat miste op de Xbox was gebrek aan RPG-games, maar wordt langzamerhand verholpen gelukkig. PS2 heeft veel spellen, maar er zit wel veel crap tussen. Final Fantasy is leuk om te spelen, Eyetoy is origineel (als er mee developers gebruik van gaan maken), maar verder veel ports. En met een vette PC kom je ook ver hoor :).

Geplaatst door Wipneus
Volgend jaar komt er een splinternieuwe gamecube uit die thx gecertificeerd is, dvd op af kunt spelen
http://www.futurebytes.ch/content/article/1044658801.php
Ff reactie op dit bericht als je nog geen antwoord heb gekregen (geen zin om het hele topic door te lezen), het gaat hier over de Panasonic Cube Q, of Q-Cube wat je wil. Het mag dan DVD en THX certified zijn, maar ik ga geen 700 eurootjes ervoor neerleggen!!!!!!!!
Hier in de gameshop ligt ie dus voor deze prijs. Op internet (import uit Japan) heb je het goedkoopst voor 350 dollar maar daar koop je al een xbox + 3 spellen voor!

Geplaatst door Dolfhin
FF alle toppers op een rijtje het draait tenslote om de games. Komt uit een oude topic dus is niet helemaal up-to-the-date

NGC:
The legend of zelda : OOT (Topper)
The legens of zelda :The wind waker
Metroid prime (beter als halo)
1080 avalanche (Hopelijk meer levels)
star fox armanda (?)
F zero GC (topper)
splinter cell cube (Later als de xbox versie?)
Virtua fighter quest (beste vecht spel ooit)
Final fantasie CC (link optie)
Viewtiful Joe (must have)
Killer 7
Product number 3
Dead phoenix (?)
mario kart GC
Resident evil Zero
Resident evil 4
mortal combat deadly alliance (?)
Soul calibur 2
Pro evolution 2 (
Super monkey ball 2 (150 levels !!!!!!!!)
Skies of Arcadia Legends
Mario party 4/5
Super m@rio : sunshine
Eternal darkness
Tony hawk 4
wave racer : blue storm
Pikmin
Lugi's mansion
driver 3
die hard venetta (meningen zijn verdeeld)
Nieuwe animal crosing
Mario tennis
Veel van deze spellen zijn crap (Starfox Armada, Die Hard Vendetta bijv.) en wordt er al gesproken over gelijke, of latere release op andere platforms (Driver 3, Resident Evil 4, Tony Hawk 4, Splinter Cell etc.). Er zit trouwens wel veel kiddy gehalte tussen (sorry dat ik het zeg), Pikmin, Luigi, Mario, Starfox, Super Monkey Ball (wel een machtig spel), Zelda etc. En NEE Metroid Prime is niet beter dan Halo. Vrienden op school hebben elkaar aangestoken met het kubus virus en hebben Metroid Prime op 50 - 55 % achter zich gelaten en zitten nu allemaal te Halo-en bij de Xboxboys. Nee Gamecube, pack your bags!!!

Aanrader op PS2: Onimusha.

Deel 1 en 2 zijn er al, 3 komt eraan. Het is een combinatie van een slash game + RPG. Schitterende graphics.

Geplaatst door computernerd

Veel van deze spellen zijn crap (Starfox Armada, Die Hard Vendetta bijv.) en wordt er al gesproken over gelijke, of latere release op andere platforms (Driver 3, Resident Evil 4, Tony Hawk 4, Splinter Cell etc.). Er zit trouwens wel veel kiddy gehalte tussen (sorry dat ik het zeg), Pikmin, Luigi, Mario, Starfox, Super Monkey Ball (wel een machtig spel), Zelda etc. En NEE Metroid Prime is niet beter dan Halo. Vrienden op school hebben elkaar aangestoken met het kubus virus en hebben Metroid Prime op 50 - 55 % achter zich gelaten en zitten nu allemaal te Halo-en bij de Xboxboys. Nee Gamecube, pack your bags!!!

:eek: heb je helemaal geen goed woord over de cube?! Oke er zijn wel kiddy spellen maar die zijn ook op de ( ni) x box. En om eerlijk te zijn vind ik Halo ook beter dan Metroid Prime. :)

Cube heeft Nintendo-kwaliteit spellen (positief bedoelt) met geweldige ideeen als Pikmin enzo, maar het spreekt me niet zo aan. Hou je van grote werelden die eigenlijk zo uit een sprookjesboek zouden kunnen komen? Waar je erg bij weg kan dromen? Vind je het gemis van een dvd speler niet erg? Dan zou ik de Cube nemen. Persoonlijk ben ik een fanboy van de Xbox (niet van microsoft, alleen dat product ;)).

Ik zou echt geen x box of playstation kopen omdat er een dvd speler inzit. Ik heb er al een. :) Als de meeste mensen nintendo horen denken ze aan kleurige werelden en sprookjes ( zei je al). Maar natuurlijk heeft de cube ook spellen voor meerderjarigen. ( 12- 16+). Maar zoals ik in m'n vorig bericht al zei hebben de x box en de playstation ook van die ' cube' achtige spellen. ;)
Maar ja er zijn ook mensen die alleen maar een playstation willen hebben. Dat geld ook voor de x box en gamecube.
Smaken verschillen. :)

Er zijn ook mensen die ze allemaal willen hebben :D

Groeten Oossie

Geplaatst door oossie
Er zijn ook mensen die ze allemaal willen hebben :D

Groeten Oossie

Is ook mogelijk. :D Ik weet alleen niet wat die mensen met drie consoles moeten. :)

Erop spelen bijvoorbeeld :).
'K ken iemand die een PS2 en Gamecube heeft, "vanwege de verschillende spellen" zegt 'ie. Ik vind het maar geldverspilling. Je koopt 1 console en laat het daarbij (vind ik) die krengen zijn al duur genoeg :).

Ik had hier natuurlijk een 4 a4'tjes lange post kunnen neerzetten over kiddy gedoe maar dat gun ik de kpn niet (ik heb een modem weet je nog?)

Een dvd speller hoef ik nie ik heb er beneden eentje staan met een tv waar ik alleen maar van kan droomen dat ik die ooit nog op mijn kamer krijg. Dus das geen argument voor mij dan.

Die sprookjes werelden spreken mij wel aan ik vind het nouw eenmaal leuker om rond te dwalen op verlaten planeten en versopte werelden dan in een alternative parijs op spoken jacht te gaan. De relaisctische games zij naar mijn menning dom ik bedoel kijk naar de monsters zijn die het product van een hogere schepping of duizende jaren evolutie?
Meestal (er zijn uitzonderingen gasten die de hele evolutie afwerken respect voor die gasten) is het een hersen spinsel van 1 of andere gast een monster dat er bovenal creepy uitmoet zien maar niet echt actief is in het dagelijkse leven.
Het zelfde geld voor levels die zijn meestal saai ontworpen en zullen nooit in een echte stad ofzo worden gebouws ze zijn gebouwd om de speller te dienen inplaats van dat de speller gebruikt maakt van de omgeving.
Over het verhaal hoef ik niks te zeggen zelfs ik een boer die nauwlijks leesbaar kan schrijven weet binnen vijf minuten al een beter verhaal te maken dan in de meeste games (sommige uitgezonderd, zoals metriod prime dat verhaal is top en enorm goed verteld).

Ik speel liever is sprookjes bossen dan dat ik me erger aan dingen die ik beter had gekund. Naar mijn menning is het nivea van games bijzonder laag en niet te vergelijken met kunst ofzo terwijl het wel zo zou moeten zijn. Ik speel liever spelletjes in sprookjes bossen die nooit zullen bestaan dan is een virtuele alternative realityt die nergens op slaat. Mss dat er ooit nog eens een team komt dat echte steden gaat bouwen (valve?) en met goede verhallen komt tot die tijd hou ik het bij arcade spellen en werelden die nooit zullen bestaan hoef ik me ook nergens aan te ergeren.

Ach, ik ga voorlopig nog geen één console aanschaffen. Grafisch gezien zijn ze mij veels te zwak en de games bout.

Ik speel amper fantasie-spellen zeg maar. Vindt ik totaal nix aan. Daarbij vindt ik de besturing ***** (op XBOX kan toch muis+toetsenbord?)

En een DVD-speler met prachtig geluid heb ik ook al.

Nee, ik ben geen liefhebber van consoles en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven.

Ow, en de games zijn vaak belachelijk duur.

Geplaatst door Muurhond
Ow, en de games zijn vaak belachelijk duur.
Daar geef ik je echt gelijk in. Ik weet niet hoeveel de games kosten op de playstation en x box. Maar nintendo is het goedkoopst maar toch duur ( gemiddeld €60,- :( ). Eigenlijk moet je wachten op een echte aanbieding zoals nu de summerpromotion( een aantal spellen voor de helft van de prijs) :thumb:.
het blijft duur. :confused:

Op de PS2 kan je ook een muis + toetsenbord aansluiten hoor. Hij pakt zelf m'n Logitech optische (USB) muis waarmee ik nu zit te internetten :D Het is wel afhankelijk van de game.

ah met die vraag heb ik ook gezeten... :)

ik heb toen gekozen voor de Ps2 en daarna nog een Gamecube erbij gehaald... ik heb nu Ps2 online en ik heb het keihard naar me zin ik heb het spel SOCOM: US Navy SEALs en ik zit gewoon met andere te praten en lig ik te snipen in een huis tijdens een guirrelia oorlog

gigantisch...en het is GRATIS...

Xbox: heb ik live op gespeeld:

ik vind de games vrij vies tegenvallen en je moet een credit card hebben... ik heb het al helemaal niet zo op Xbox want dat is gewoon een PC met een console jasje

Gamecube:

Ik heb hem staan...het is een leuke console voor mensen die van avonture games houden houd je meer van FPS ( First Person Shooters) games dan zou ik gaan voor de Ps2 of Xbox...

ik zal je ook even vertellen waarom ik voor ps2 heb gekozen:

ik heb er voor gekozen omdat het de krachtigste console van de drie ( ik heb bewijs + berekening) dat laat ik zo zien op een ander topic

en ik vind dat Ps2 zeker DE games heeft en de leukste online mogelijkheden heeft

@ SynoP: qua graphics niet bepaald hoor :). Het is jammer dat Xbox Live met creditcard moet, maar het boeit me niet zoveel omdat ik het zowiezo niet kan spelen (USB modem...).

Geplaatst door computernerd
@ SynoP: qua graphics niet bepaald hoor :). Het is jammer dat Xbox Live met creditcard moet, maar het boeit me niet zoveel omdat ik het zowiezo niet kan spelen (USB modem...).
Ja iedere console heeft nu een online functie. Maar ik vind het en te duur :p en er zijn te weinig spellen om te spelen ( ik bedoel natuurlijk de gamecube :) ). Dus ik wacht nog even. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan