welke moet ik nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor multiplay zullen we de PC dan maar moeten gebruiken (heb ik ook niet veel problemen mee hoor...)

consoles? nixnoppesnadanie!!!

T is een beetje n laat anrwoord, maar hier komt-ie (HOU JE VAST!!!): niks noppes nada geen console van deze drie!!! De Wii en de PS3 komen binnekort uit (de 360 reken ik tot mid-gen, tussen de PS2 etc. en de Wii etc. in :p )en die brengen OF genoeg vernieuwing Wii) OF genoeg verbetering (PS3) in de hardware met zich mee.
En aan de RPG'ers in da house, wat d88 jullie van KH (en KH2), FF X (+FF X2), Breath of Fire: Dragon Quarter, Star Ocean: Till the End of Time en Dragon Quest: The Journey of The Cursed King?
Okay, die waren er toen nog niet, maar mss als een late lezer die toevallig van RPG's houdt er geïntereseerd in is, heeft hij/zij/het tenminste een paar goeie tips:cool:

Laatst bewerkt:
Eh, de Wii is veel minder krachtig dan de PS3 en de XBOX360 hoor.

De Wii moet het van zijn apart te gebruiken controller hebben evenals de al even vreemde games.

De controller voor de PS3 zal ook op beweging reageren.
Dit zal dus ook verassende games opleveren.

Maar inderdaad, de WII is lang zo sterk niet als de 360 en de PS3.

originaliteit

@Muurhond

k had t over de originaliteit van de wii hoor, niet over de kracht van de processoren...

ik bedoelde tussen de de kracht van de PS3 en de originaliteit Wii, en de kracht van de current-gen in

Next-Gen Cur. Gen

Kracht 360 Kracht
+
Originaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan