Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is sowieso onzin. Het ligt geheel aan de toepassing.
Ik neem aan dat je ASP.NET bedoelt?
.NET is wel erg ruim en niet te vergelijken met PHP.
Wat een onsamenhangend verhaal zeg..
Anyway, wat ik bedoel is dat je niet kunt zeggen dat taal A / framework A beter is dan taal B / framework B als je niet specificeert welk doel het dient.
"Wat is beter, een sportwagen of een 4X4?"
Als je snel van A naar B over een lege weg wilt, zou ik een sportwagen nemen, maar niet als je door de jungle moet..
het is hoe je het bekijkt, ik kan eender welke vraag onsamengangend noemen, hangt totaal af van hoe ik hem wil interpreten en vanuit welke invanlshoek ik hem wil bekijken, snap je het een beetje?
dus mijn vraag of mijn verhaal onsamenhangend noemen is ook wat raar, maar goed, wij zijn mensen hemaw we zijn complex genoeg.
open vraag is ook anders dan een gesloten vraag, ik stel duidelijk geen vraag om een antwoord te geven in termen van kosten, als PHP technologie en de technologie die daarvioor gebruikt wordt goedkoper is dan is het beter, zo iets vraag ik absoluut niet.
Jij als een IT man moet je de vraag kunnen vervullen, denken aan bijvoorbeeld de mogelijkheden: kan je met A taal A framework een webapplicatie schrijven om via internet remoting te doen (een pc via afstand configuren)? kan je alles doen met a taal framework a dat ook met b taal en b framework mogelijk is? zijn er verschillen is hostmogelijkheden, complexiteit en uitzicht van code, programeertechnieken in a en in b, interpreteren of compileren? snelheid van dit en dat?
Dus iemand die beetje ervaring heeft met PHP technologie en goed verstand heeft van mono-project .NET gaat duidelijk een antwoord plaatsen zonder de vraag onsamenhangend te noemen laat staan "wat zou je kiezen tussen .... " Welke open source webbased technologie zou je kiezen tussen deze twee? "wat is beter PHP of mono .NET".
Voila, ik stel geen vraag, ik plaats een te discussieren subject
:thumb:
groetjes,
Jij als een IT man moet je de vraag kunnen vervullen, denken aan bijvoorbeeld de mogelijkheden:
kan je met A taal A framework een webapplicatie schrijven om via internet remoting te doen (een pc via afstand configuren)?
kan je alles doen met a taal framework a dat ook met b taal en b framework mogelijk is?
zijn er verschillen is hostmogelijkheden, complexiteit en uitzicht van code, programeertechnieken in a en in b, interpreteren of compileren?
snelheid van dit en dat?
Een taal is een tool. Zoals SvU al aangaf, is niet een van de twee beter dan anderen.
Beiden zijn geschikt voor hun eigen zaken en hebben hun eigen voor- en nadelen.
Nu kun je natuurlijk best vragen wat de sterke punten van PHP en van .NET zijn, maar dat is een hele andere vraag dan wat 'beter' is.
Welke open source webbased technologie zou je kiezen tussen deze twee?
--------------------------------------------------------------------------------
PHP
of
.NET maar ik bedoel wel de open source versie van .NET (mono-project als je da kent)
maar vertel mij ook EEN waarom
groetjes,
Ja
Nee
Ja Ja Ja Ja Ja
Ook
Met jou vragen beantwoordend bewezen dat het een wazige vraag is om te stellen
Is A beter dan B. Het feit dat het allebei veelgebruikte talen/methodes zijn geeft al aan dat ze allebij sterke kanten hebben. Het feit dat de een de ander niet weg drukt op de markt geeft aan dat er dus generiek geen antwoord op de vraag " welke is beter?" gegeven kan worden.
Dus moet je het specificeren. Welke is beter voor ......?
En iemand die beide talen/methodes beheerst zal exact hetzelfde zeggen.
Daarnaast hebben antwoorden op dit soort vragen een hoog " voorkeurs gehalte" van de gene die hem beantwoord. en valt wat mij betreft in dezelfde categorie als de vragen
" Wat is lekkerder een appel of een peer?"
Of een nog mooier en scherper voorbeeld:
" Wat is beter: Windows of Linux.....?"
Ik zou kiezen voor PHP, want .net ken ik niet
Helpt dat?
hier loopt het bij jou ook volledig verkeerd
heb je een beetje besef dat ik hier ni over microsoft .NET bezig ben?
hoe kom je eraan dat allebei veel gebruikt worden?
ik heb nergens een vraag gezet over "beter of slechter", de titel van mijn thread gaat vooral over iets anders.
miron2 zei:Welke open source webbased technologie zou je kiezen tussen deze twee? "wat is beter PHP of mono .NET".
wat zou je kiezen, je geeft zelf een antwoord op basis van wat je wil doen of van plan bent te doen of indien je ooit iets gaat doen.. maakt dus niet uit wat hoe voor welk doel.
wat is beter windows of linux heb ik ni gevraagd
wat zou je kiezen ? windows of linux?
ik wil linux kiezen omdat ...
is anders dan:
linux is beter omdat ..
zie je het in?
Nou, aangezien miron alleen wil weten wat we zouden kiezen en een uitleg hem blijkbaar van streek maakt, ik zou PHP kiezen, net als Frats, omdat ik het ken...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.