Welke server kies ik? Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

turbojohn

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Berichten
262
Hallo,

Ik wil voor mijn webdesign een eigen server bouwen/kopen.
Het gaat hier om circa 25 websites, die ik wil gaan hosten. (Wel professioneel)
Aan wat voor een hardwareconfiguratie moet ik dan denken?
Ik wil professioneel webhosting aanbieden (niet open, ik wil alleen mijn eigen gemaakte sites erop zetten), ik wil wel een 99,99%uptime proberen te halen. Dus goede kwaliteit is wel een pré.
Weet iemand aan wat voor merk server ik moet denken of wat voor onderdelen ik nodig heb?
En wat voor software kan ik het beste gebruiken? Ik zie talloze verscheide OS's, maar welke is nu de beste? Ik wil ook weer niet ál te veel geld uit trekken.

Kan iemand mij helpen? Als het niet duidelijk genoeg is kan ik het misschien nog wel duidelijker omschrijven.
Alle hulp is welkom, er zit namelijk wat spoed achter.:thumb:
 
Hallo,

Ik wil voor mijn webdesign een eigen server bouwen/kopen.
Het gaat hier om circa 25 websites, die ik wil gaan hosten. (Wel professioneel)
Aan wat voor een hardwareconfiguratie moet ik dan denken?
Ik wil professioneel webhosting aanbieden (niet open, ik wil alleen mijn eigen gemaakte sites erop zetten), ik wil wel een 99,99%uptime proberen te halen. Dus goede kwaliteit is wel een pré.
Weet iemand aan wat voor merk server ik moet denken of wat voor onderdelen ik nodig heb?
En wat voor software kan ik het beste gebruiken? Ik zie talloze verscheide OS's, maar welke is nu de beste? Ik wil ook weer niet ál te veel geld uit trekken.

Kan iemand mij helpen? Als het niet duidelijk genoeg is kan ik het misschien nog wel duidelijker omschrijven.
Alle hulp is welkom, er zit namelijk wat spoed achter.:thumb:

Wil je thuis gaan hosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan