Welke speakers zijn aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jips ik draai zelf op vista 64bit (en heb ook op 32 gedraaid) en hier werkt het op.

Je moet zelf wel de software / drivers van creative zelf installeren en niet door windows zelf.

Die kabeltjes zijn zo weg gewerkt, daar ligt het niet aan.

Surround geeft igg alleen een toevoeging als je gamed, films kijkt of concerten op dvd.

Edit hierboven was net iets sneller, was ondertussen ook aant mailen ;)

nog even een reactie hierop, ik doe het meer voor films en muziek als ik game is het meestal online en dan gebruik ik mijn headset zodat ik kan praten via mijn microfoon.

Voor films is een surround setje wel aan te raden.
Voor muziek (mp3tjes / cd's) maakt het weinig uit, mits het bv geen surround muziek dvdtje is

Voor films is een surround setje wel aan te raden.
Voor muziek (mp3tjes / cd's) maakt het weinig uit, mits het bv geen surround muziek dvdtje is

Ik ga toch voor de z-2300 heb ik maar besloten... Het past wat beter bij me, ook voor in mijn kamer en ik denk echt dat ik er last van ga hebben dat al die boxjes er staan.

Nu met mijn "gamma" boxjes denk ik niet van: ik zou graag surround sound willen ofzo... Alleen wat beter :P

Nu ik toch mijn computer beter aan het maken ben voor geluid, hoe zit het met geluidskaarten? heeft het nut om een geluidskaart te kopen als je gewoon de z-2300 koopt?

Persoonlijk vind ik het verschil maken.

Het geluid is voller / zuiverder, het geluid misvormt niet.
Je zult vast ook verschil horen icm de Z-2300.

Als je der een geluidskaart bij prikt is de x-fi lijn van creative aan te raden

Persoonlijk vind ik het verschil maken.

Het geluid is voller / zuiverder, het geluid misvormt niet.
Je zult vast ook verschil horen icm de Z-2300.

Als je der een geluidskaart bij prikt is de x-fi lijn van creative aan te raden

ja, jullie hadden het erover dus ik zat wat rond te lezen en wat benchmarks te bekijken.

is dit wat? http://www.hardware.info/nl-NL/prod...Sound_Blaster_XFi_Xtreme_Gamer_70SB073A02006/

en kan jij wat aanraden?

ik denk dat ik hier een nieuw topic over ga maken XD

zo, deze vraag is opgelost nu ff over mijn geluidskaart posten XD

heeeel erg bedankt iedereen!

Kaartje is prima, zeker als je het niet voor gamen doet. Daar maakt het echt weinig verschil sinds Vista.

Kan dat met een review bewijzen, maar dan moet ik wel even zoeken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan