Welke videokaart moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat kan alleen als de applicatie dat ook ondersteund
wat probeer je te bereiken? wil je 3D gebruiken dan moet je 3DVision van Nvidia inschakelen
 
Waarschijnlijk ondersteunt je beeldscherm geen 120Hz. Als je het niet kan veranderen, probeer het dan ook niet. Je kan je beeldscherm er mee kapot maken!
 
dat heeft zijn beeldscherm wel, hij heeft een 3D beeldscherm dus dat zou geen probleem moeten zijn
 
Ik wil graag 3D gamen en 3D films kijken. Maar als ik niet in 3D kijk zou ik graag op 120Hz willen gamen/films kijken. Het is namelijk een behoorlijk verschil. Ik heb Nvidia 3D vision aan staan maar dan wordt het alleen maar minder.
 
probeer het volgende eens

rechts klik bureaublad klik dan op scherm resolutie en dan op advanced options
dan druk je op het tab monitor daar heb je de refresh rate zet die op 120HZ
 
heb je het ook geprobeerd via Nvidia control pannel
rechts klick bereaublad dan druk je op nvidia control panel en ga je naar display change resolution daar heb je ook een refresh rate die je omhoog kunt schroeven
 
Nog een goede vraag: heb je de drivers wel geïnstalleerd?
 
Ik heb de drivers geïnstalleerd en ik heb ook gekeken bij Nvidia control panel. Ook hier staat dat ik niet hoger kan dan 60 Hz. Ik heb wel geprobeerd om een eigen resolutie te maken (1920*1080 met 120 Hz) maar dan gaat mijn valt mijn beeld weg.
Gelukkig kan ik mijn pc via mijn telefoon besturen zodat ik hem weer terug kon zetten..
 
Als je de kaart via HDMI aangesloten hebt,werkt dit (nog) niet........tot nu toe kan je 120 hz alleen maar halen via een DisplayPort aansluiting of een dual-dvi (ik denk niet dat jouw scherm een dvi-aansluiting heeft)Deze monitor werkt sowieso al niet goed met Nvidia grafische kaarten op 120hz.......is een welles-nietes spelletje tussen Samsung en Nvidia over wiens schuld dit is......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan