Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een budget systeem van rond de 550,- euro zou ik toch niet meer kiezen voor een moederbord/cpu met Socket 939, maar loever voor een moderne Socket 775 met Intel of Socket AM2 met AMD
En er zal toch ook een operating system op moeten. Kost ook nog wat.:shocked:
Ron
Nee, want nu kies je weer een socket 939 moederbord en processor, dat is 'achterhaald' en zal van lieverlee verdwijnen, je doet er beter aan om voor AM2 te kiezen.
Bovendien als je echt 'zwaar' wilt gamen heb je aan een 4200 niet echt genoeg.
Deze kan ik niet vinden op Alternate.. of ben ik blind?
Ohja en hoe zit het met USB poorten??
Ik zou toch je videokaart veranderen in een 8600 GTS inplaats van een GT daarmee moet het allemaal wel lukken
en dan raad ik het merk XFX aan daar heb je 3 edities van de gts en dan moet je de XFX 8600 GTS XXX nemen, dat is de beste versie met de snelste GPU (van de 8600 GTS dus)
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1061682&showTechData=true#tecData deze,, zit mischien een wat duurdere prijskaartje aan maar dan kun je toch echt goed gamen!
of neem deze:
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXVH0
iets goedkoper maar ook ietsjes minder snelheid maar je zult nauwlijks het verschil zijn, dat zul je pas in de toekomst zien met zwaardere games. deze is ook behoorlijk stil ik heb deze kaart zelf ook en enigste wat ik eigenlijk hoor is m`n voedings fan![]()
Wat is het verschil tussen een GTS en een GT?
en waarom het merk XFX??? is die duidelijk beter oid dan?
En het viel me op dat bij de videokaart staat dat hij is uitgerust met een GDDR3 geheugen terwijl ik DDR2 geheugen erbij ga aanschaffen, kan dit of heeft dit er niets mee te maken?
Nog een vraag; kan ik hiermee gewoon mijn Compaq (FS740) beeldscherm, Platinum UBL series, BENQ muis (Model: M800-C9G, P/N: 9j.q4088.c9g, S/N: 9jq4088c9g68f14639sa0000), BENQ toetsenbord(Model: l100-p, P/N:9j.p1mp1.846) en printer (Lexmark Z33) aansluiten???? of moet ik dan ook weer nieuwe randapparatuur gaan kopen??
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.