welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ik dan wel genoeg aan een voeding van €50,- en 500 watt,, is de kwaliteit voor die prijs ook goed?

mijn neef heeft dezelfde pc als mij,, maar dan 2x dvd (ik 1x) 4 harde schijven(ik 1) en een dikke videokaart (ik niet :P) en hij gebruikt op volle toeren 340Watt, en in idle 110Watt , dus ik ga het wel redden met 350Watt voeding

Je kan het proberen... Maar met mogelijk schade tot gevolg. Schade door overbelasting, of ook wel verkeerd gebruik, valt buiten de garantie en word niet vergoed.

Die videokaart die je gaat nemen heeft alleen al 180W nodig....:o

En nog een vraagje: heeft je bestaande voeding wel de juiste aansluitingen voor die kaart, volgens mij zelfs 2 nodig, maar dat weet ik niet 100% zeker...

maar is het verschil tussen de 8800GT en de 8600GTS ( de achtZEShonderd ) groot? de 8600GTS is wel sneller kwa kloksnelheid en de engine is ook sneller

Weet je, ik snap je vraag, je zit met een budget probleem en denkt nu toch aan de goedkopere kaart omdat je dan geld overhoudt voor een nieuwe voeding:D

Ik begrijp het heel goed, je hebt lang gespaard om een mooie videokaart te kunnen kopen, heb je het eindelijk bij elkaar, zegt zo'n stelletje helpers hier, waaronder ik zelf, dat je dan ook een andere voeding nodig hebt en... je droom valt weer in duigen!

Toch denk ik dat je je v.w.b. de keuze van de kaart moet houden bij wat je gekozen had, dus de eerste. En spaar even door voor een betere voeding, nu kopen omdat je wilt kopen en dan maar iets niet helemaal naar je zin, daar krijg je later beslist spijt van...

Weet je, ik snap je vraag, je zit met een budget probleem en denkt nu toch aan de goedkopere kaart omdat je dan geld overhoudt voor een nieuwe voeding:D

Ik begrijp het heel goed, je hebt lang gespaard om een mooie videokaart te kunnen kopen, heb je het eindelijk bij elkaar, zegt zo'n stelletje helpers hier, waaronder ik zelf, dat je dan ook een andere voeding nodig hebt en... je droom valt weer in duigen!

Toch denk ik dat je je v.w.b. de keuze van de kaart moet houden bij wat je gekozen had, dus de eerste. En spaar even door voor een betere voeding, nu kopen omdat je wilt kopen en dan maar iets niet helemaal naar je zin, daar krijg je later beslist spijt van...

Precies :D .. maar dan iets anders,, budget gaat nog net, ik heb 315 euro te besteden , maar het gaat zich mee om de levertijd,, dat is 2-8 weken :(:(

Ga voor je kijken.

Geef eens even de link waar JIJ die kaart precies hebt gezien

EDIT

Hier staat ie ook, ook lange levertijd maar wel 30,- euro GOEDKOPER:

http://www.pimspcshop.nl/page.htm?detail.asp?id=9949&

EDIT

Ben even snel de bekendse webwinkels langsgegaan, levertijd is overal zo lang, mijn wacht overal op nieuwe voorraad!

Laatst bewerkt:
Het probleem ligt bij de leveracier van de webshops. Aan de levertijd kan je dus niets doen.

Het probleem ligt bij de leveracier van de webshops. Aan de levertijd kan je dus niets doen.

daar ligt het niet aan want de 8800GT is sowieso heel moeilijk te krijgen ook in de winkels buiten moet je weken wachten. als je eene vindt dan heb je wel veel geluk,, maar de voeding is denk ik prima want ik gebruik nu op niet zo veel

Ik denk dat we moeten stoppen met de discussie over die voeding.

Iedereen hier geeft het advies om een zwaardere/betere te nemen. Jij blijft volhouden dat je dat niet gaat doen, dat is dan je eigen keus en het heeft geen zijn om dan daar steeds weer op terug te komen.

En... heb je mijn link gezien waarin de videokaart van je keuze 30,- euro goedkoper is?

EDIT

en hoe wet je dit

ik gebruik nu op niet zo veel

Laatst bewerkt:
Ik denk dat we moeten stoppen met de discussie over die voeding.

Iedereen hier geeft het advies om een zwaardere/betere te nemen. Jij blijft volhouden dat je dat niet gaat doen, dat is dan je eigen keus en het heeft geen zijn om dan daar steeds weer op terug te komen.

En... heb je mijn link gezien waarin de videokaart van je keuze 30,- euro goedkoper is?

EDIT

en hoe wet je dit

ik doe , gwn een 8600GTS 512MB 675/2000 Mhz,, verbruikt minder, gaat bijna even snel, heb hem zaterdag binnen

daar ligt het niet aan want de 8800GT is sowieso heel moeilijk te krijgen ook in de winkels buiten moet je weken wachten.

Die hebben de zelfde leveranciers...;) Alleen wel een beetje jammer dat je om advies vraagt en vervolgens helemaal geen opvolgt.:rolleyes:

Edit:

Om je toch nog even duidelijk te maken wat de gevolgen zijn met betrekking op de keuze van je voeding;

- Een systeem dan niet wil opstarten of;
- Een systeem dat instabiel is

Met mogenlijk;

- Schade aan je voeding en de rest van je systeem wat buiten je garantie gaat vallen!

En dan komt er nog bij dat er een mogelijkheid is dat je voeding niet eens de goede aansluitingen heeft omdat je videokaart sowieso 1, en mischien 2, extra 4 of 6 polige stekkers nodig heeft.

Laatst bewerkt:
ik ga denk ik toch een Nvidia Geforce 8800GT kopen en 500Watt voeding erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan