Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je, ik snap je vraag, je zit met een budget probleem en denkt nu toch aan de goedkopere kaart omdat je dan geld overhoudt voor een nieuwe voeding
Ik begrijp het heel goed, je hebt lang gespaard om een mooie videokaart te kunnen kopen, heb je het eindelijk bij elkaar, zegt zo'n stelletje helpers hier, waaronder ik zelf, dat je dan ook een andere voeding nodig hebt en... je droom valt weer in duigen!
Toch denk ik dat je je v.w.b. de keuze van de kaart moet houden bij wat je gekozen had, dus de eerste. En spaar even door voor een betere voeding, nu kopen omdat je wilt kopen en dan maar iets niet helemaal naar je zin, daar krijg je later beslist spijt van...
Het probleem ligt bij de leveracier van de webshops. Aan de levertijd kan je dus niets doen.
ik gebruik nu op niet zo veel
Ik denk dat we moeten stoppen met de discussie over die voeding.
Iedereen hier geeft het advies om een zwaardere/betere te nemen. Jij blijft volhouden dat je dat niet gaat doen, dat is dan je eigen keus en het heeft geen zijn om dan daar steeds weer op terug te komen.
En... heb je mijn link gezien waarin de videokaart van je keuze 30,- euro goedkoper is?
EDIT
en hoe wet je dit
daar ligt het niet aan want de 8800GT is sowieso heel moeilijk te krijgen ook in de winkels buiten moet je weken wachten.
Die hebben de zelfde leveranciers...Alleen wel een beetje jammer dat je om advies vraagt en vervolgens helemaal geen opvolgt.
![]()
Mee eens!:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.