welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

spensha

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
eerst maar even de specs

Moederbord : Asus P5GC-MX/MEDION/SI
Chipset : Intel i945G/GZ
Processor : Intel Core 2 Duo E4400 @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (4 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) 82945G Express Chipset Family
Harde Schijf : ST3360320AS (360 GB)
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N ATA Device
Monitor Type : HW191D - 19 inches
Netwerkkaart : L2 Fast Ethernet 10/100Base-T Controller
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6002 Service Pack 2
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 3.3 AAN 5.9

ik wil namelijk ook graag gta 4 spelen (en andere spelen) maar zit er al een lange tijd over na te denken om een nieuwe videokaart te kopen want als ik op can i run it kijk is het altijd mijn videokaart die 'failt' :evil: maar welke videokaart moet ik dan hebben ?

spensha

weet ik zit ik net onder maar de videokaart zit zelfs nog onder het minimum dus mijn vraag was daarom ook welke nieuwe videokaart ;)

Dat staat toch in dat rechter rijtje?

512 MB NVIDIA GeForce 8600
512 MB ATI Radeon HD 3870

of een betere van één van die 2 chipmerken.

ik wil eigenlijk toch wel een beetje het max uit mijn pc halen

Dan hier een hierarchie lijstje. Zoek ze op en ga er twee of drie 'vakjes' boven zitten. (Houd de voeding van je pc en de nieuwe videokaart in de gaten!)

Laatst bewerkt:
bedankt :thumb:ik ga vanmiddag bij een plaatselijke pc winkel langs om te vragen of ze er een willen bestellen (ze hebben daar bijna niks)

hoe kan ik dit het beste in de gaten houden ? speciaal programma ofzo ?

Nee, de handleiding van je pc erbij pakken of de kast openschroeven en kijken wat er op de voeding staat. Houd tevens in gedachten dat je processor maar net boven het minimum zit.....................

Laatst bewerkt:
Watt.

Ik heb mijn laatste bericht nog even aangepast, kijk naar wat ik schreef over de processor.

Da's een hele goede vraag, want wát is soepel en wanneer is het niet meer soepel / wanneer moet je wachten op bepaalde dingen?

Kijk, de minimumeisen zijn een 1.8 core 2 duo en jij hebt een 2.0 core 2 duo. Da's maar nét boven het minimum. Aanbevolen wordt een Quad procesor, da's toch even wat anders dan een Core 2 duo.

1.8 GHz Intel Core 2 Duo ------------------------------------------------------------2.4 GHz Intel Core 2 Quad

Laatst bewerkt:
als hij zonder haperen kan spelen vind ik het goed maar ben bang dat dat hem niet word:(

't vervelende is dat je daar wellicht pas achter komt als je gaat gamen. Als ik echter een wilde gok mag doen?

Met een 'aanbevolen' videokaart of nog beter en jouw processor ga je de game prima kunnen spelen.

ik kom net terug van de electra winkel en moest maar even zeggen welke ik wou hebben ik dacht zelf aan een iets boven aanbevolen
(kon ik krijgen voor 59'-)

ik ook ik geef het uit en het kan maar 1x (eigenlijk wel vaker maar moet ik weer sparen) en met mijn werk verdien ik de laatste tijd ook al niet al teveel dus...:confused:

het was een nvidia geforce 8400 of een 9400 weet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan