welke voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je Muurhond,

Nog een vraagje,

Kan dat ding in een Aopen ATX kast (ik moet wel een extra gat boren voor die tweede fan) en op een MoBo met een 20 pins connector?

Systeem is uitgerust met:

ASUS a7N8x de luxe SockA
ASUS AGP V7100 GeForce2 64 MB
Kingston Dimm 512Mb DDR SDram PC2700 333
Maxtor DiamondMax Plus 8 40GB
AMD athlon 1800

In een Aopen miditower ATX 300 Watt

Kijk dat is het juist. Q-tec is een voeding uit de "witte producten" Hun spec's zijn niet gecertifieerd ed. Een echte goede voeding betaal je wel meer dan gemiddeld 25€.
Maar als je natuurlijk geen zware belasting gaat aanhangen, tot daar nog aan toe.

Het gaat er eigenlijk om, als je een goedkope voeding van bvb. 450W. koopt, en je belast die maximaal, dan gaat ze door de knieën. 300W kan je daar max uithalen.

Dus: conclusie van het sprookje ,koop een degelijke voeding, en daar ga je weinig problemen mee hebben.

Heb de knoop doorgehakt.
Zojuist bij informatique een nieuwe voeding besteld.
Morgen heb ik hem in huis.

Antec SmartPower voeding ATX 400W, PFC

Is 20 pins en volgens de verkoper een goede voeding:D

Als nou blijkt dat het toch niet de voeding was maar een ander probleem dan heb ik in ieder geval een goede reserve voeding in huis

Bedankt voor alle reacties

@ vanZwam Je laatste post in deze topic heeft me om gekregen om toch maar een degelijke voeding te kopen.

Heb de knoop doorgehakt.
Zojuist bij informatique een nieuwe voeding besteld.
Morgen heb ik hem in huis.

Antec SmartPower voeding ATX 400W, PFC

Is 20 pins en volgens de verkoper een goede voeding

Als nou blijkt dat het toch niet de voeding was maar een ander probleem dan heb ik in ieder geval een goede reserve voeding in huis

Bedankt voor alle reacties

Deze topic mag voor wat mij betreft gesloten worden

Ook al heb je de knoop doorgehakt, wordt waarschijnlijk deze en je ander topic bij elkaar gevoegd.:)

Geplaatst door martin van de mortel

@ vanZwam Je laatste post in deze topic heeft me om gekregen om toch maar een degelijke voeding te kopen.
Ben blij dat je dat gedaan hebt.
Ik wil niet dwars liggen maar heb een jaar geleden ook precies dezelfde Q-tec dual fan gold gehad, die was dus na een half jaar kaduuk.
Persoonlijk vind ik het een waardeloze voeding en ben dan ook blij voor je dat je de Antec hebt gekozen. :)

Klik
Klik
Klik
Enz.

@ Admin_Frisian
Heb die links doorgelezen
pfffft. maar goed dat ik zo af en toe luister naar wat er op helpmij gezegd wordt ;)

En nou maar duimen dat morgen inderdaad blijkt dat het de voeding was.
Die zoon van mij begint al afkick verschijnselen te vertonen :D :D :D (is de hele dag thuis ivm herfstvakantie)

Die zoon van mij begint al afkick verschijnselen te vertonen :D :D :D (is de hele dag thuis ivm herfstvakantie)

Zoals altijd, goedkoop is duurkoop. Ik koop liever een kwaliteitsmerk voeding van b.v. 350 Watt dan een 'witmerk' van 500 Watt. Van de 350Watt weet ik zeker dat die dat 100% aankan, van het witmerk moet ik maar afwachten op welke voedinglijn die in elkaar stort.

p.s. je kan natuurlijk heel coulant zijn en jou voeding even bij de pc van je zoon inbouwen :p

Geplaatst door maestro12

p.s. je kan natuurlijk heel coulant zijn en jou voeding even bij de pc van je zoon inbouwen :p

Ja daaaag.... dan krijg IK afkick verchijnselen ...whoehahaha

(Heb ook een week herfstvakantie :D )

Tadaaaaaa !!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Pc snort weer als een poesje. Dus toch de voeding

Nieuwe voeding erin....(antec smartpower 400watt)....... harde schijven worden gelijk herkend evenals de cd-brander en de dvd-speler.

Wist met één snoertje geen raad (kende ik niet) een platte aux Power connector.
En ik heb een vierkante +12V Power connector met 4 gaatjes nergens kwijt gekund. Dus als iemadn daar nog iets zinnig over weet te zeggen :)

Jongens heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die jullie erin gestopt hebben om mij (en mijn zoon) te helpen

Wist met één snoertje geen raad (kende ik niet) een platte aux Power connector.
En ik heb een vierkante +12V Power connector met 4 gaatjes nergens kwijt gekund. Dus als iemadn daar nog iets zinnig over weet te zeggen :)

Die vierkante stekker is voor Pentium 4 moederborden.
Die platte stekker is dacht ik voor sommige AMD moederborden(weet ik niet zeker)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan