Welke webhosting nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmmaV

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Hoi

Ik ben momenteel bezig met een website te maken die bijna online mag gaan.
Ik ben echter aan het twijfelen waar ik moet op letten bij het kiezen van een webhosting aangezien ik daar niets van af weet.

De website bevat ongeveer 10 pagina's, qua tekst staat er niet overdreven veel op, de foto's zijn talrijker aanwezig. Die kunnen gemakkelijk tot een hoeveelheid van 300 gaan.

Op wat moet ik letten? En hebben jullie voorstellen?
Het mag wel wat geld kosten en de website is gemaakt in Dreamweaver CS4.

voor gratis stel ik t35.com voor, die geven alleen maar vanonder zo een balkje met reclame, google anders ff : klik

Voor een website met tekst en foto's kun je volstaan met een klein hostingpakket. Ik zou kiezen voor een betaalde host. Zoveel kost het allemaal niet, en voor niets gaat de zon op.

Meer informatie over hosting: webhosting

Je kan hostingpakketten vergelijken op Hostingbedrijven en Webhosting Info

Zelf heb ik prima ervaringen met Webreus

Succes!

Het ligt er een beetje aan wat je idee is, je plan(nen voor de toekomst) etcetera. In tegenstelling tot anderen raad ik je aan (omdat je er nog geen ervaring mee hebt) eerst eens de verschillende gratis hosts te bekijken. Sommige hebben reclame, sommigen niet. Maarum, check hier eens de vergelijking van gratis hosts.

Is de site prive of zakelijk? Prive zou ik eerst wat gratis hostings proberen, zakelijk zou ik naar een betaalde hoster gaan.

Persoonlijk heb ik erg goede ervaringen met Argeweb. www.argeweb.nl

kijk eens hier, gratis

Ik gebruik voor de vereniging gratis-host.eu en kijk dan eens op deze pagina, Joomla. Met een soort van Word editor kun je in Joomla zo webpagina's bijmaken en voor Joomla wemelt het van de gratis templates via Google voor je eigen layout. Makkelijker dan Dreamweaver en Joomla kun je hier met Installatron in een paar clicks zo installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan