welkomstvensterwijzigen in windows vista (net zo als windows 2000)

Status
Niet open voor verdere reacties.

reindolfijn

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2002
Berichten
48
Hallo,

Hoe kan ik het beginvenster wijzigen in windows vista? In XP deed je dat heel makelijk in het configuratie scherm gebruikers en daar het vinkje uit doen maar in Vista zie ik dat negens meer kan hoe moet dit?

MVG Reinhard
 
diezelfde optie zit er nog steeds, alleen iets meer verstopt.

Doe het volgende:
- Start (vista logo ;)) -> rechter muisknop op computer -> eigenschappen.
- Klik (achter je computernaam) op instellingen weizigen.
- Nu is het meer vertrouwd: kies tabblad Geavanceerd en kies onder Opstart- en herstel instellingen de knop Instellingen.

Ik hoop dat je dit bedoelde.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Nee dat isniet wat ik bedoel ik bedoel meer dat je in Windows 2000 en XP een gebruikers naam moet op geven en wachtwoord als je net je computer hebt gestart. Dus niet die leuke plaatjes waar je op moet klikken en zo moet inloggen. waar je eventueel ctrl + alt + del moet in toetsen dat scherm il ik weer veranderen naar klasiek. MVG Reinhard
 
Ow natuurlijk: het "Press control+alt+dellete to begin" schermpje met het hulpschermpje waar control alt dellete ook al weer zit :p. Ik weet precies waar je het over hebt.

Ik weet zeker dat het er nog inzit. Gebaseerd op het feit dat als alle vensters gesloten zijn en je dan op alt+F4 drukt je een soort gelijk venster krijgt.

Ik ga uitzoeken of er een mogelijkheid is om dit terug te krijgen. Ik weet wel dat deze optie in het opstartscherm zit dat je in plaats van een icoontje aanklikken, je een gebruikersnaam en wachtwoord (beide) moet intikken.

Het is er, maar ik weet nog niet hoe je eraan moet komen.
 
Hahahah

Nu hebben we over het zelfde ik ben wel wat verder gekomen maar het hept nog niet.

Ik denk zelf dat het hiet ergens moet start----uitvoeren----control userpasswords2-----enter

dit is het volgens mij ook niet kan het CTRL-ALT-DEL wel terug krijgen maar ik wil dat kleine inlogvenster terug geen idee hoe het moet.
 
ik zou het gewoon proberen met "control userpasswords2" en dan in het tabblad geavanceerd het onderste vinkje aanvinken. Dat zal het moeten doen.

In ieder geval bedankt: dit zocht ik al maanden :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan