WerFault.exe - Toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

L00K3R4

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Ben geen groot prater op dit forum maar volg het wel! Heel handig als je 'n PC probleem hebt, en waarom zou je een vraag posten als die toch al gesteld is??? Maar... deze vraag ben ik nou weer niet tegen gekomen... het probleem is dit:
Werfault.exe - Toepassingsfout

De instructie op 0x00000000 verwijst naar geheugen op 0x00000000. Een
lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

Deze fout is opgekomen sinds mijn panda (anti virus) een Trojan Horse heeft weggehaald... Het enige waar je op kunt klikken is 'OK' na 3x drukken (hij komt namelijk 3x terug :evil:) verdwijnt hij een paar secondes en komt dan weer vrolijk terug!

Iemand suggesties?

Heb idd maar 1 virus scanner: "Panda Cloud Anti Virus Pro". Vanavond maar weer eens een grote scan houden denk ik... (de laatste was zondag...) Zijn er nog andere dingen die ik evt zou kunnen doen?

Om welk besturingssysteem (windows) gaat het en wat heeft Panda Cloud gevonden en verwijdert. Moet je normaal in het logboek van je antivirus terug vinden.

Sorry voor het zo laat antwoorden... school en PC problemen gaan blijkbaar niet samen...
@Manamana, ik gebruik idd maar 1 antivirus scanner (Panda antivirus PRO)
@Seniorke, ik gebruik Win7 Ultimate x64 (misschien handig om te weten: de PC is NIET aan een netwerk verbonden behalve dan aan 't www). Panda heeft gevonden: Trj/CI.A (meer informatie: Loctie: C:\Users\XXXX\oload06.dll / status: Verwijdert)

Voer eens een volledige scan uit met Mbam Malwarebytes. Als je een externe harde schijf of USB stick(s) gebruikt , laat die door Mbam ook eens volledig scannen. Niet vergeten voor het scannen een update van Mbam uit te voeren.

Als Mbam nog niet op je computer geïnstalleerd staat voer dan deze stappen uit.

Download hier naar je bureaublad.

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat na installatie deze opties aangevinkt zijn:
Update MalwareBytes' Anti-Malware
Start MalwareBytes' Anti-Malware

Klik daarna op Voltooien.

Als er een update gevonden wordt, zal deze gedownload en geïnstalleerd worden.

Als er gevraagd word of je de "Evaluatie wil starten" mag je deze weigeren, en kun je later nog inschakelen wanneer je hier gebruik wilt van maken.
Zodra het programma gestart is, klik op het tabblad "Instellingen".
Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
Klik dan op het tabblad "Scanner", kies hier voor "Volledige scan".
Klik vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan klaar is, klik op OK,en daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, en klik dan op: "Verwijder geselecteerde".
Na het verwijderen zal een log openen .Wanneer gevraagd word om de computer opnieuw op te starten, sta je dit toe.

Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kun je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan