werkbalk is wit en iconen van foto's zijn anoniem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilri

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
ik heb enkele instellingen gewijzigd en nu is mijn werkbalk wit en in de map foto's zijn die niet meer zichtbaar als icoon maar alle iconen zijn het jpeg logo.
welke instelling is daar verantwoordelijk voor?

Je veranderd iets en dan lijkt het mij dat je dan weet wat?

Systeemherstel maar doen?

Ik zou ook systeemherstel doen. Aangezien je niet meer weet wat je veranderd hebt is het hopeloos voor in de instellingen te prutsen......

dat is helaas te lang geleden (ruim 3 weken)
dat herstelpunt is verdwenen dus wie weet een andere oplossing?

Je hebt een herstelpunt van 3 weken geleden maar die is verdwenen?
Oudere herstelpunten aanvinken links onder in systeemherstel.
En wat maakt het uit, veel zal er na die tijd niet zijn veranderd en er worden alleen de registerbestanden teruggezet.

Of ga stoeien met;
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Weet niet wat je verwacht maar niemand kan zien wat je hebt gedaan en die instellingen zal niemand aan prutsen dus die weten ook niet welke het zijn, in het register zitten .......?

Voor de witte werkbalk kan je misschien eens rechtermuisklik op je bureaublad doen en hierna kiezen voor "aan persoonlijke voorkeur aanpassen". Daarna kies je gewoon een aero thema. Maak niet uit de welke als het maar aero is. Helpt dat niet ga dan naar configuratiescherm >> Probleemoplossing en kies voor aero-bureablad effecten weergeven. Klik op volgende en wacht eventjes.

Voor de foto's : Klik op starten en rechtermuisklik op computer. Hierna kies je voor eigenschappen >> Geavanceerde instellingen >> bij prestaties klik je op instellingen >> Vink "miniaturen in plaats van afbeeldingen weergeven" aan.

dat is een antwoord waar ik iets aan heb.
het is gelukt en erg bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan