Ik heb 1 werkbladsjabloon die koppelingen heeft en een opmaak. Nu wil ik met dit sjabloon 4 resultaten maken:
1x prijslijst met in- en verkoopprijzen
1x prijslijst met alleen verkoopprijzen
1x prijslijst met in- en verkoopprijzen, maar 2 pagina's weglaten
1x prijslijst met alleen verkoopprijzen, maar 2 pagina's weglaten.
Nu heb ik daar 4 sjablonen voor gemaakt, maar als ik in de prijslijst iets moet wijzigen, dan moet ik dat in alle 4 wijzigen. Dat moet toch anders kunnen, hoop ik.
De hele opmaak moet eigenlijk ook meegenomen worden, dus als ik bijvoorbeeld in het ene sjabloon pagina 3 verhuis voor pagina 2, dan moet dan in alle 4 sjablonen mee veranderen. En als ik een artikel verwijder of toevoeg, dan wil ik dat graag in alle sjablonen. Het eindresultaat hoeft niet 4 bestanden te zijn. Het mag ook 1 bestand met 4 werkbladen die uiteindelijk het gewenste resultaat geeft.
Wie kan mij daar helpen?
1x prijslijst met in- en verkoopprijzen
1x prijslijst met alleen verkoopprijzen
1x prijslijst met in- en verkoopprijzen, maar 2 pagina's weglaten
1x prijslijst met alleen verkoopprijzen, maar 2 pagina's weglaten.
Nu heb ik daar 4 sjablonen voor gemaakt, maar als ik in de prijslijst iets moet wijzigen, dan moet ik dat in alle 4 wijzigen. Dat moet toch anders kunnen, hoop ik.
De hele opmaak moet eigenlijk ook meegenomen worden, dus als ik bijvoorbeeld in het ene sjabloon pagina 3 verhuis voor pagina 2, dan moet dan in alle 4 sjablonen mee veranderen. En als ik een artikel verwijder of toevoeg, dan wil ik dat graag in alle sjablonen. Het eindresultaat hoeft niet 4 bestanden te zijn. Het mag ook 1 bestand met 4 werkbladen die uiteindelijk het gewenste resultaat geeft.
Wie kan mij daar helpen?