Werken de scripts?

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Kunnen jullie eens kijken of de scripts op deze pagina goed laden?
Toen ik deze site die ik beheer met browsershots.org bekeek, viel het me op dat sommige browsers het middendeel niet geladen hadden. Ik wil graag weten of dit kwam omdat het screenshot te vroeg genomen was of dat ze echt niet laden. En zo ja, waarom niet (javascriptfout?).

O ja, bijna geen enkele link werkt, omdat dit slechts een enkele testpagina is.

Kunnen jullie eens kijken of de scripts op deze pagina goed laden?
Toen ik deze site die ik beheer met browsershots.org bekeek, viel het me op dat sommige browsers het middendeel niet geladen hadden. Ik wil graag weten of dit kwam omdat het screenshot te vroeg genomen was of dat ze echt niet laden. En zo ja, waarom niet (javascriptfout?).

O ja, bijna geen enkele link werkt, omdat dit slechts een enkele testpagina is.

Hi,
het eerste wat mij opvalt is dat index.htm in test staat en de links verwijzen niet naar de test omgeving.
Verder is er voor mij nog niet veel van te maken in deze fase.

Aanvulling: in het javascript bestandje heb je een variabele absoluteURL die naar jouw root verwest. Probeer dat eens met het achterplaatsen van "/test"

Laatst bewerkt:
het eerste wat mij opvalt is dat index.htm in test staat en de links verwijzen niet naar de test omgeving.
Zie eerste post: "O ja, bijna geen enkele link werkt, omdat dit slechts een enkele testpagina is."

Verder is er voor mij nog niet veel van te maken in deze fase.
maar het middendeel (met de foto) laadde wel? Dat is waar het mij het meest om gaat.

Zie eerste post: "O ja, bijna geen enkele link werkt, omdat dit slechts een enkele testpagina is."

maar het middendeel (met de foto) laadde wel? Dat is waar het mij het meest om gaat.

Sorry, keek alleen naar "links niet laden".

Ik zie een groepsfoto met dreddezewir

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan