werken met E mail in form

Status
Niet open voor verdere reacties.

poeckie

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2006
hallo,

in mijn accees DB tracht ik een veld aan te maken waarbij ik een Email adres kan ingeven in de form.

de bedoeling is om op een later tijdstip dit emailardes te kunnen aanklikken en een mail te kunnen versturen. ( zoals je kunt met een hyperlink )

kan er mij iemand vertellen hoe dit werkt, welke indeling maak je hiervoor ( text, OLE object )?:o:o

Hallo Poeckie,

Bijgaand een voorbeeldje met een tekstveld en een hyperlinkveld. Met het tekstveld vind ik persoonlijk gebruikersvriendelijker.

mvg
Charles

Bijlagen

hallo Charles,

ik weet niet wat ik over het hoofd zie maar het lukt me niet om die knop te linken aan een email.

kan je iets specifieker zijn met de redenering, ik loop blijkbaar een stukje achter de feiten aan.

soory:confused::o

Hallo Poeckie,

Het werkt bij mij als volgt.

Indien er geen e-mailadres is ingevuld, verschijnt er een melding dat er geen e-mailadres is.

Als er wel een e-mailadres is ingevuld, wordt Outlook geopend en is het e-mailadres ingevuld.

Wat gebeurd er bij jou als je op de knop drukt?

mvg
Charles

hallo Charles,

allereerst bedankt voor de moeite.
er gebeurt helemaal niks, ik klik op de command button maar er volgt geen actie.

ik heb nogthans dezelfde code gebruikt als in jouw voorbeeld.
.

thnx:shocked:

Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid.

Het voorbeeld wat ik heb opgestuurd, werkt dat bij jou wel. Maar als je het copieerd in jouw database dan wertk het. Klopt dat?

mvg
Charles

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan