Werkgeheugen uitbreiden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Supports 3 strips of 168-pin EDO /SDRM Unbuffered DIMM
Module 8/16/32/64 Size (MB)

De chipset 430TX ondersteund SDR, FPM, EDO en SDR, PC66 RAM max. 256MB totaal, per geheugenslot max. 64mb.

Demanual.
 
Dus alle 4 de geheugen sloten kan ik vervangen door 64 MB werkgeheugen kaarten.
Staat er ergens ook een manual over hoe je geheugen kaarten het beste kunt vervangen? Of is het gewoon een kwestie van, ouwe d'r uit, nieuwe d'r in.

Bij een andere computer kreeg ik die kaarten er heel moeilijk uit, ze zaten heel erg goed vast. Weet je toevallig ook hoe je ze moet losmaken?

thx alvast voor je response
 
Laatst bewerkt:
Lees de manual even a.u.b., je kunt max. 3 sloten gebruiken, de 2 sloten voor edo ram geldt voor één, dus dan heb je 4 sloten, gebruik dus alleen die sdram sloten.

De edo ram kantel je gewoon, dan kun je ze eruit halen, en die andere druk je die clipjes naar beneden, dan laten die reepjes los, en erin druk je reepje met de inhammen op de goede plaatsen er gewoon in, tot die clipjes weer in de uitsparingen vallen.

De soorten.
 
das een hoop text, en 't is zo'n beetje in het chinees geschreven voor mij =/

Maar het komt er dus op neer dat ik 3 geheugen kaarten voor 64 (of meer?) MB geheugen kan kopen
 
ik heb even in mn computer kast gekregen, en ik zag dat ik 2 geheugen kaartjes had. waarschijn 1x 32 1x 64.. Kan ik 2 kaartjes van 64 MB kopen ergens en die erin stoppen? Naast de geheugen kaartjes zag ik nog 3 slots met 2 grotere kaarten erin. Weet iemand waar die voor zijn?
 
Kijk toch eens goed in het manual waar ik al eerder een link voor had gegeven.:confused:
 
het zijn dertig pagina's en ik snap dr niks van. Ik wil graag alleen weten of ik nu die twee slots in mijn moederbord kan vervangen voor 2 64 MB kaartjes

edit: "1. Maximum memory size is 256MB total for all RAM socket." dus 128 mb per slot?
 
Laatst bewerkt:
Als je de moeite niet wilt nemen om 1 bladzijde erover te lezen, en alleen ziet wat je wilt zien, en ook nog eens geen moeite doet om de link over die geheugens door te nemen, zal ik ook geen moeite meer doen, succes.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan