Werking van de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Normaal heb ik een -vastgezette- taakbalk van één regel en daarboven een rijtje iconen. De iconen op mijn scherm zijn niet automatisch gerangschikt.
Tijdelijk wilde ik twee regels hebben en daarna heb ik hem weer op één regel gezet, maar sindsdien heb ik een probleem. De iconen die direct boven de taakbalk staan veranderen steeds van plaats na een "harde" start. Dat wil zeggen sommige verschuiven een regel naar boven en anderen vind ik terug aan de bovenkant van het scherm. De hele regel direct boven de taakbalk is leeg! Irritant dat ik ze steeds weer terug moet zetten.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Neen, het gaat omWindows 7. Ik stelde de vraag ook in de Windows 7 rubriek.

Hallo Dinux. Rechts onder staat vaak het item waarover het gaat.

Probeer hier eens. klik

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie manamana, maar daar word ik helaas niet veel wijzer van.

Is "Automatisch schikken" misschien weer aan gegaan met die actie of staat deze nog steeds uit?

Volgens mij gaat het niet om de taakbalk maar om icoontjes die net boven de taakbalk op het bureaublad zijn geplaatst en die altijd keurig op dezelfde plek bleven staan en dat niet meer doen nadat de taakbalk een keer van formaat gewijzigd is geweest.

Maar de titel van het bericht doet inderdaad anders vermoeden.

Laatst bewerkt:
Inderdaad edmoor, het gaat om de regel boven de taakbalk. Maar de taakbalk is de oorzaak, lijkt me.

Zet automatisch schikken eens aan. Dan afmelden en waar aanmelden, automatisch schikken uit zetten en weer af- en aanmelden.
Er is een kans dat het dan weer goed staat.

Dat was de oplossing edmoor. Het blijft nu weer goed staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan