Wga?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max X

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
108
Hi,

ik heb een computer (XP Pro, SP2, heb dit pc al 1,5 jaar).
Maar, dit week heb ik iets raars ontvangen van Windows XP.
Als ik me pc opstart, staat er van, Uw Systeen loopt mogelijk gevaar (ik weet niet wat ze bedoelen, ik weet dat ze geen virus bedoelen, maar heb voor de zekerheid me pc gescant, niks, ik snap het niet).
Als ik me PC opstart komt er een pagina op Mozilla Firefox, pagina van de Microsoft, er staat of ik de WGA wil installeren (heb ik gedaan), dan staat er wat met invoegtoepassingen voot Mozilla Firefox? Is dit een update voor Mozilla Firefox (waarom dan zo moeilijk doen)?
Er staat dan of mijn probleem is opgelost, nee dus, ik moet dus een nieuwe kopen, anders blijf ik voor altijd met dit ding op me nek, moet ik nu contact opnemen met Microsoft?
Alles is correct, me product key,VPC, alles, niks is illegaal.

Help me,

Thanks,

Max
 
Laatst bewerkt:
WGA Notifications
Windows Genuine Advantage Notifications
WGA-meldingen
Een toepassing waarmee klanten kunnen controleren of zij over legitieme Windows-software beschikken. Klanten van Microsoft bij wie illegale Windows-software wordt aangetroffen, worden daarvan via het hulpprogramma WGA Notifications op de hoogte gesteld.
 
Hoe kan ik die weghalen, dat ding is eng man.
Ik heb niks misdaan. Het kwam plots.
 
Laten werken, je hebt immers een legale Xp, dus daarna wordt je niet meer lastig gevallen. Anders kun je inderdaad contact opnemen met Microsoft.
 
Sjonge, wat is me hart opgelucht, thanks man!!!!!!
Hoelang blijven ze op me pc hangen denk je? maandje? 2?






P.S: Je weet veel van computers he, ga je richting de ICT?:thumb:
 
als legaal is ,is simpelste naar ms effe bellen

is niet legaal effe googlen naar wga -tool ;)
 
Wga

Probeer REMOVEWGA. Verkrijgbaar op MajorGeeks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan