Wie heeft er ervaring met Printwinkel.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gkesler

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Berichten
295
Zojuist gekeken op www.printwinkel.nl voor het bestellen van een cartridge. Het online bestelformulier ingevuld en geklikt op online verzenden. Daarna opent Outlook Express! Hoe weet ik nu of mijn bestelling is aangekomen? Ik krijg geen bevestiging. Heeft iemand anders ervaring met deze (overigens keurig verzorgde) leverancier en deze manier van bestellen?
 
Op het moment dat ik op online verzenden klik krijg ik een waarschuwing dat het formulier per e-mail wordt verzonden en dat mijn e-mailadres bij de ontvanger bekend wordt. Als ik dan op ok klik krijg ik geen bevestiging van mijn verzending maar opent Outlook Express.....Ik kan natuurlijk ook wachten tot ik wordt opgebeld want ook dat hoort bij de procedure.
 
misschien opent outlook omdat je em dan nog moet verzenden, staat er een adres in outlook als ie daar heen gaat?
 
Er staat een adres in maar er is geen bijlage in het bericht opgenomen. Ik zou zeggen: kijk zelf maar eens: je kunt het formulier zo oproepen en je kunt het "leeg" verzenden....
 
Geplaatst door gkesler
Zojuist gekeken op www.printwinkel.nl voor het bestellen van een cartridge. Het online bestelformulier ingevuld en geklikt op online verzenden. Daarna opent Outlook Express! Hoe weet ik nu of mijn bestelling is aangekomen? Ik krijg geen bevestiging. Heeft iemand anders ervaring met deze (overigens keurig verzorgde) leverancier en deze manier van bestellen?

Ik ben daar ook klant (een zeer tevreden klant zelfs) en dit probleem is bij hen bekend. Heb je in Outlook Express ook op Verzenden/Send geklikt? Zo ja, dan heeft Printwinkel een leeg mailtje van je ontvangen en zullen ze je daarop attenderen. Zo nee, dan is er geen enkel contact tussen jou en de printwinkel ontstaan. Hoe dit ook zij, je kunt je bestelling ook gewoon in een mailtje zetten en sturen naar sales@printwinkel.nl Zorg gewoon dat alle gegevens die je normaliter op het formulier moet zetten in het mailtje staan.
 
Prima, hartelijk dank voor je duidelijk antwoord! Nou weet ik in elk geval dat het niet aan mij ligt want zo kan ik natuurlijk nog lang op een telefoontje wachten! Ik hoop dat de onduidelijkheid snel is opgelost want verder lijkt het me een prima leverancier! Ik ben eigenlijk tevreden klant bij Inkclub maar 6 euro verschil op een cartridge vind ik toch wel veel. Nogmaals bedankt!

gkesler
 
Nou ik heb hele andere ervaring met printwinkel.nl
Heb daar 1 keer een H7a refill set besteld a 19,94 had inderdaad problemen met de bevestiging via outlook
Dit was ergens oktober/november 2003 ik kreeg geen enkele bevestiging nog via email nog telefoon.
Heb toen mijn inkt ergens anders gekocht.
Ergens in Januari kreeg ik toch een pakket van de printwinkel, eigenlijk veels te laat had ik het toen maar direct opgestuurd, maar goedgelovig alks we zijn dacht ik ach dit zal wel incidenteel zijn, dus netjes die accept giro betaald.

Over het geleverde kan ik kort zijn de kwaliteit is zeker goed.

Over hun administratie en omgang met klanten heb ik een hele andere mening, heb dus onlangs een brief ontvangen van Incasso bureau Intrum Justitia inzake printwinkel.nl vol ongeloof heb ik ernaa zitten kijken eerst bezorgen ze iets ruim 2 maanden te laat vervolgens betaal je hoor je 8 maanden niks van hun om zo verrast te worden, geen herinnering (kun je tenmisnte met hun de dingen rechtzetten) niks gewoon direct een incassobureau inschakelen.

Nou dacht ik dit zal wel heel incidenteel ziijn, nou niet in de consumentenbond www.consumentenbond.nl sectie klachten rubriek alarm beginnen zo langzamerhand de meldingen binnen te komen van de Wandaden van printwinkel.nl

HEREN wees dus gewaarschuwd en als je zelf op een degelijke manier benadeeld ben reageer dan op de consumentenbond site zodat er maatregelen tegen dit soort Wanpraktijken genomen kunnen worden.

Groetjes,
 
Nou ik heb hele andere ervaring met printwinkel.nl
Heb daar 1 keer een H7a refill set besteld a 19,94 had inderdaad problemen met de bevestiging via outlook
Dit was ergens oktober/november 2003 ik kreeg geen enkele bevestiging nog via email nog telefoon.
Heb toen mijn inkt ergens anders gekocht.
Ergens in Januari kreeg ik toch een pakket van de printwinkel, eigenlijk veel te laat had ik het toen maar direct opgestuurd, maar goedgelovig als we zijn dacht ik ach dit zal wel incidenteel zijn, dus netjes die accept giro betaald.

Over het geleverde kan ik kort zijn de kwaliteit is zeker goed.

Over hun administratie en omgang met klanten heb ik een hele andere mening, heb dus onlangs een brief ontvangen van Incasso bureau Intrum Justitia inzake printwinkel.nl vol ongeloof heb ik ernaar zitten kijken eerst bezorgen ze iets ruim 2 maanden te laat vervolgens betaal je hoor je 8 maanden niks van hun om zo verrast te worden, geen herinnering (kun je tenminste met hun de dingen rechtzetten) niks gewoon direct een incassobureau inschakelen.

Nou dacht ik dit zal wel heel incidenteel zijn, nou niet in de consumentenbond www.consumentenbond.nl sectie klachten rubriek alarm beginnen zo langzamerhand de meldingen binnen te komen van de Wandaden van printwinkel.nl

HEREN wees dus gewaarschuwd en als je zelf op een degelijke manier benadeeld ben reageer dan op de consumentenbond site zodat er maatregelen tegen dit soort Wanpraktijken genomen kunnen worden.

Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan