Nou ik heb hele andere ervaring met printwinkel.nl
Heb daar 1 keer een H7a refill set besteld a 19,94 had inderdaad problemen met de bevestiging via outlook
Dit was ergens oktober/november 2003 ik kreeg geen enkele bevestiging nog via email nog telefoon.
Heb toen mijn inkt ergens anders gekocht.
Ergens in Januari kreeg ik toch een pakket van de printwinkel, eigenlijk veels te laat had ik het toen maar direct opgestuurd, maar goedgelovig alks we zijn dacht ik ach dit zal wel incidenteel zijn, dus netjes die accept giro betaald.
Over het geleverde kan ik kort zijn de kwaliteit is zeker goed.
Over hun administratie en omgang met klanten heb ik een hele andere mening, heb dus onlangs een brief ontvangen van Incasso bureau Intrum Justitia inzake printwinkel.nl vol ongeloof heb ik ernaa zitten kijken eerst bezorgen ze iets ruim 2 maanden te laat vervolgens betaal je hoor je 8 maanden niks van hun om zo verrast te worden, geen herinnering (kun je tenmisnte met hun de dingen rechtzetten) niks gewoon direct een incassobureau inschakelen.
Nou dacht ik dit zal wel heel incidenteel ziijn, nou niet in de consumentenbond
www.consumentenbond.nl sectie klachten rubriek alarm beginnen zo langzamerhand de meldingen binnen te komen van de Wandaden van printwinkel.nl
HEREN wees dus gewaarschuwd en als je zelf op een degelijke manier benadeeld ben reageer dan op de consumentenbond site zodat er maatregelen tegen dit soort Wanpraktijken genomen kunnen worden.
Groetjes,